سه‌شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۱
۰ نفر

در پی مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان دبستانی در رباط‌کریم، توزیع شیر در مدارس این منطقه متوقف شد.

جواد ذاکری، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با بیان این خبر به فارس گفت: روز دوشنبه حدود 100دانش‌آموز منطقه رباط‌کریم دچار مسمومیت شدند که همگی تحت مداوای سرپایی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: با توجه به مراجعه دانش‌آموزان این منطقه به مراکز درمانی و چون احتمال می‌رفت که این موضوع به‌دلیل توزیع شیر در نوبت صبح باشد، توزیع شیر در مدارس این منطقه تا پایان بررسی و حصول اطمینان از سلامت آن متوقف شد.
ذاکری با بیان اینکه نظارت بر تولید و توزیع شیر جدا از روندی که در مراکز تولید شیر صورت می‌گیرد، توسط دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز انجام می‌شود، گفت: نتایج آزمایش‌ها48 ساعت طول می‌کشد و هنوز مشخص نیست که مشکل از روند تولید یا
توزیع است.

در همین حال مادر یکی از کودکانی که در اثر خوردن شیر در مهدکودکی در شهر پرند رباط‌کریم مسموم شده است در گفت‌وگو با همشهری گفت: دختر سه‌ساله‌ام روز دوشنبه وقتی از مهدکودک به خانه‌ آمد دل‌درد شدیدی داشت. وقتی به مهدکودک رفتم متوجه شدم که همه بچه‌ها در اثر خوردن شیر روزانه که در آنجا توزیع می‌شود مسموم شده‌اند و بسیاری از آنها به درمانگاه رفته بودند.

کودکم 2روز است که دل‌درد دارد و امیدواریم مسئولان این موضوع را پیگیری کنند و این حادثه خطرناک جدی گرفته شود، چون ممکن بود حتی جان کودکان ما را به خطر بیندازد. وی ادامه داد: همه ما از کارخانه تولید شیر شکایت کردیم و موضوع را تا پایان پیگیری خواهیم کرد.

کد خبر 161266
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز