گروه شهری: یازدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل‌ونقل و ترافیک با حضور اساتید حمل‌ونقل و ترافیک 4 قاره جهان سه‌شنبه دوم اسفند در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران افتتاح می‌شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار تهران با اعلام این خبر گفت: این کنفرانس گامی علمی و قدمی عملی در جهت شناخت، بررسی و کاهش مشکلات در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک و محلی به‌منظور طرح ایده‌های نو و طرح‌های تازه در این حوزه است.
سید جعفر تشکری هاشمی افزود: امروز موضوع حمل‌ونقل به‌عنوان مبنای توسعه شهرها و اساس رشد اقتصادی کشورها به شمار می‌رود و البته ناگفته نماند تحقق توسعه پایدار در شهرها نیازمند گسترش همه جانبه تحقیق و توسعه در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه حمل‌ونقل شهری است.

رئیس ستاد کنفرانس مهندسی حمل‌ونقل و ترافیک ضمن اعلام حمایت کامل علمی و معنوی 3نهاد معتبر جهانی از یازدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل‌ونقل و ترافیک، تصریح کرد: دستاوردهای برگزاری دوره‌های پیشین این کنفرانس، توجه مجامع بین‌المللی از جمله UITP (‌انجمن بین‌المللی حمل‌ونقل عمومی)، ITDP (انجمن جهانی حمل‌ونقل و سیاستگذاری توسعه شهری) و ITS CANADA (انجمن سیستم‌های هوشمند حمل‌ونقل کانادا) را به‌خود معطوف کرده و علاوه بر آن 12 دانشگاه و مرکز علمی و اجرایی داخل کشور نیز از جمله حامیان علمی این کنفرانس به شمار می‌آیند. وی با تأکید بر حمل‌ونقل انسان محور به‌عنوان بحث اصلی یازدهمین کنفرانس مهندسی حمل‌ونقل و ترافیک، حمل‌ونقل همگانی، سیستم‌های هوشمند حمل‌ونقل، مهندسی ترافیک و برنامه‌ریزی حمل‌ونقل را از جمله موضوع‌های این کنفرانس بر شمرد.

کد خبر 161161
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز