همشهری آنلاین: کتابخانه فرهنگسرای مهر، کتاب موفقیت در درس خواندن با ریبا «ربات یادگیری و برنامه‌ریزی آموزشی» را رونمایی می‌کند.

ریبا 2

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از  روابط عمومی منطقه 19، این برنامه با حضور مدیران مناطق آموزش و پرورش، مدیران مدارس ابتدایی و راهنمایی، دانش‌آموزان،‌ کتابداران، مشاوران، مربیان پرورشی ،‌ اولیای دانش آموزان و علاقمندان به مسائل تعلیم و تربیت برگزار می‌شود.

دراین برنامه دکتر مرتضی مجدفر، سردبیر مجلة رشد آموزش ابتدایی ، پژوهشگر و کارشناس مسائل تعلیم و تربیت ، همچنین حبیب یوسف زاده، سردبیر مجله رشد نوجوان سخنرانی خواهند کرد.

کتاب موفقیت در درس خواندن با « ریبا» تألیف ابراهیم اصلانی، روزنامه‌نگار و نویسندة  حوزه تعلیم و تربیت است. این کتاب مورد تأیید ستاد ساماندهی کتاب‌های آموزشی آموزش و پرورش (جشنوارة رشد) قرار گرفته است. این کتاب شیوه‌های مطالعه و یادگیری را به شیوه‌ای جذاب و خواندنی با بهره گیری از هنر کمیک استریپ به دانش‌آموزان دورة راهنمایی و سالهای آغازین دورة دبیرستان آموزش می‌دهد، ولی شیوة آموزشی آن غیرمستقیم و در قالب داستانی است که برای یک خواهر وبرادر دوقلو اتفاق می‌افتد. ریبا را انتشارات پیشگامان‌پژوهش مدار منتشر کرده است.

از برنامه‌های جنبی برنامة رونمایی کتاب ریبا، می‌توان به برگزاری نمایشگاه تخصصی کتاب با موضوع تعلیم‌ و‌ تربیت‌ و مدیریت‌ آموزشی اشاره کرد.

این برنامه با مشارکت آموزش‌و‌پرورش منطقة 19 و همکاری مناطق آموزش‌و‌پرورش 6 و 16 روز یکشنبه 7 اسفند ماه90 از ساعت 10 الی 12 در تالار معلم آموزش‌و‌پرورش منطقة 19 برگزار خواهدشد. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 55035600 ( کتابخانة فرهنگسرای مهر) تماس بگیرند.

حضور در این برنامه برای عموم آزاد بود و به تمام شرکت‌کنندگان کتاب « ریبا» به رسم یادبود اهداء خواهد شد.

کد خبر 160797

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز