جمعه ۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۷
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: جی کی رولینگ که رمان هفت جلدی هری پاتر او یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های تاریخ به شمار می‌رود،به زودی رمانی تازه را این بار برای بزرگسالان منتشر خواهد کرد.

harry potter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایبنا این کتاب که به زبان انگلیسی منتشر می‌شود، همزمان در دو قالب چاپی و الکترونیک به بازار می آید.

ویراستاری این کتاب را دیوید شلی از انتشارات لیتل براون برعهده دارد و ناشر آن در بریتانیا مایکل پیچ خواهد بود. انتشار این کتاب در آمریکا بر عهده لیتل براون است. این کتاب در استرالیا و نیوزیلند از سوی انتشارات هچت به بازار می‌آید.

رولینگ با ابراز خوشحالی از نوشتن این کتاب گفت اگرچه از نوشتن کتاب هری پاتر بسیار لذت برده و کار با بلومزبری ناشر این کتاب برایش درخشان بوده، اما کتاب بعدی‌اش با این مجموعه تفاوت زیادی دارد. او گفت آزادی بیان و خیالپردازی در جهان جادویی هری پاتر امکان زیادی برای قصه‌گویی برای او فراهم آورده بود و این هدیه هری پاتر برای او بوده است. اما او در کتاب جدیدش در جهان واقعیت قصه‌گویی می‌کند و این داستان را از طریق انتشارات لیتل براون در اختیار مخاطبانش قرار می‌دهد، کتابی که رمانی است برای بزرگسالان.

 

کد خبر 161528
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز