همشهری آنلاین: گالری آریا از روز جمعه 28 بهمن ماه، میزبان اولین نمایشگاه "تابلوهای کوچک" با آثاری از آیدین آغداشلو و ابراهیم جعفری خواهد شد.

به گزارش همشهری آنلاین، نمایشگاه "تابلوهای کوچک" با هدف جمع آوری مجموعه آثاری که ارزش هنری آنها را اندازه اثر تعیین نمی‌کند به همت گالری آریا برپا می‌شود.

در این نمایشگاه آثار نقاشی، طراحی، چاپ دستی و تصویرسازی به نمایش در خواهد آمد و علاقمندان تا 25 بهمن ماه مهلت دارند آثار خود را برای حضور در این نمایشگاه ارائه دهند.

این نمایشگاه که با انتخاب آریا اقبال شکوهی گردآوری خواهد شد، میزبان 200 اثر از هنرمندانی خواهد بود که آثار خود را در قطع کوچک ارائه می‌دهند.

همچنین این نمایشگاه در دو بخش برگزار خواهد شد.

بخش نخست نمایشگاه به صورت فروش چند باره آثار برگزار می‌شود. در این بخش از هر هنرمند 2 اثر با قیمت پایه 100 هزار تومان به حراج گذاشته خواهد شد و هر اثر در 10 نوبت به فروش می‌رسد.

در هر نوبت نیز خریداران آثار می‌توانند 50 هزار تومان قیمت آثار را بالا ببرند. بخش دوم این نمایشگاه نیز به آثاری اختصاص دارد که با قیمت ثابت 150هزار تومان ارائه خواهند شد.

هنرمندان می‌توانند با موضوع و تکنیک آزاد، آثاری که اندازه بزرگترین ضلع آنها؛ با در نظر گرفتن قاب و حاشیه بیشتر از 35 سانتی متر نیست؛ برای حضور در این نمایشگاه ارائه دهند.

همچنین پایان مهلت ارسال آثار تا ساعت 20 روز 25 بهمن‌ماه است و علاقمندان می‌توانند در زمان تعیین شده آثار خود را به گالری آریا واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از سه راه بهشتی، کوی زرین، شماره 10 ارائه دهند.

نمایشگاه"تابلوهای کوچک" از روز جمعه 28 بهمن ماه در گالری آریا افتتاح و تا 9 اسفندماه میزبان علاقمندان است.

کد خبر 160312

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هنر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز