همشهری آنلاین: هزاران نفر از مردم ترکیه با برپایی تظاهرات گسترده در استانبول مخالفت خود را با تحریم‌های آمریکا بر ضد ایران اعلام کردند.

ایران و ترکیه

به گزارش واحد مرکزی خبر، پایگاه اینترنتی روزنامه عراقی الرأی العام نوشت: هزاران نفر در اعتراض به سیاست‌های ضد ایرانی آمریکا، اسرائیل و ناتو در استانبول ترکیه تظاهرات و حمایت خود را از مردم ایران اعلام کردند.

تظاهرکنندگان با حمل پارچه نوشته‌هایی در حمایت از مردم ایران، تروریسم دولتی آمریکا و اسرائیل و فشارهای غرب برضد ایران را به شدت محکوم کردند.


روزنامه الرأی العام به نقل از کنعان جامورجو کارشناس مسائل ایران گزارش داد: ایران در سی و سه سال گذشته پس از انقلاب اسلامی توانسته است در برابر فشارهای آمریکا مقاومت کند و مطمئنا این بار نیز امپریالیسم را شکست خواهد داد.


این کارشناس مسائل بین المللی با اشاره به سیاستهای دوگانه غرب در خاورمیانه خاطرنشان کرد: کشورهای غربی در قبال مسئله سوریه مواضع بسیار شدیدی اتخاذ کرده اند در حالی که حقوق بشر را در عربستان ، بحرین و یمن نادیده می‌گیرند.


همچنین آیدین چابکچو از فعالان حقوق مدنی ترکیه گفت: ایران همواره ثابت کرده است قدرت مقاومت در برابر تحریم‌های غرب را دارد و تمام آزادگان جهان از ایران در برابر سیاست‌های استکبار جهانی حمایت می‌کنند.

کد خبر 159515
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز