همشهری آنلاین: رییس گروه اقدام بین‌المللی برای مخالفت با جنگ با انتقاد شدید از تحریم‌های یکجانبه و همچنین تهدید به حمله نظامی امریکا علیه ایران گفت: سران امریکا باید بدانند که تحریم بانک مرکزی ایران به منزله اعلان جنگ به مردم آن کشور است.

سارا فلاندرز که مسوولیت برگزاری تظاهرات بزرگ نیویورک در مخالفت با تحریم و تهدید ایران به حمله نظامی را برعهده داشت در حاشیه این مراسم به ایرنا گفت: هرگونه تهدید به حمله نظامی و تحریم‌های یکجانبه علیه ایران را به شدت محکوم می‌کنیم.

وی هدف از برگزاری تظاهرات سراسری در اکثر نقاط امریکا را هوشیار کردن مردم و ارتقا سطح آگاهی آنان دانست و گفت: باید مردم امریکا متوجه شوند که کشتن دانشمندان هسته‌ای ایران، تحریم بانک مرکزی و اقتصادی مردم آن کشور هدف مشترک امریکا و رژیم اسراییل است.

وی بار دیگر ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان را بشدت محکوم کرد و گفت: به عنوان گروه‌های ضد جنگ و صلح جو به نمایندگی مردم امریکا اعلام می‌کنیم که ما بشدت تهدید ایران به حمله نظامی و تحریم اقتصادی آن کشور را محکوم می‌کنیم.

وی در رابطه با اثرات تحریم‌هایی که آمریکا علیه ایران تصویب کرده گفت: این تحریم‌ها به اقتصاد مردم ایران صدمه می‌زند به همین دلیل ما مخالف شدید این اقدام هستیم.

مرکز اقدام بین المللی اتحادی از گروه‌های مختلف برای مقابله با سیاست‌های جنگ طلبی آمریکا است که 20 سال قبل در آمریکا تشکیل شد.
کد خبر 159399
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز