گروه شهری: رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری بیش از 100 ویژه برنامه در مراکز فرهنگی هنری پایتخت به مناسبت سی و سومین فجر انقلاب خبر داد و گفت: مراکز فرهنگی هنری پایتخت، همپای مردم و دیگر نهادها، با توجه به تقارن این ایام با ولادت با سعادت پیامبر رحمت و امام صادق (ع) و هفته وحدت، برپایی ویژه برنامه‌های متعددی را در دستور کار دارند.

دهه فجر

امیر خوراکیان با اشاره به تعدادی از این برنامه‌ها، برگزاری نمایشگاه و مسابقه عکس «انقلاب در خانه ما» از ابتدای دهه فجر تا پایان بهمن ماه را یکی از برنامه‌های سال‌جاری عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه در 21 نگارخانه و 60 ایستگاه متروی پایتخت برگزار می‌شود. وی همچنین به برپایی فرهنگسرای ایران ما در روز 22بهمن و در مسیر راهپیمایی اشاره و مسابقه لبیک گویان را یکی از برنامه‌های این فرهنگسرا عنوان کرد.

وی افزود: مسابقه از انقلاب بگو با موضوع ثبت خاطرات از ابتدای دهه فجر آغاز شده و تا پایان بهمن ماه ادامه خواهد داشت. وی به اجرای ویژه برنامه روز ورود امام(ره) از سوی فرهنگسرای رضوان در بهشت زهرا اشاره کرد و افزود: سمفونی ولایت به همت فرهنگسرای ولا و به مناسبت سی‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران تولید می‌شود. وی همچنین به رونمایی کتاب صوتی شرح ماجرا در روز 17 بهمن در فرهنگسرای انقلاب اشاره کرد و گفت: مستند سرزمین من با همکاری مرکز اسناد انقلاب اسلامی روز 15 بهمن ماه در فرهنگسرای انقلاب رونمایی خواهد شد. رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به اجرای 8 نشست موضوعی، 14 نمایشگاه، 29 برنامه ترکیبی، 18 مسابقه،2 اکران فیلم سینمایی، 4 اجرای هنری، 3 برنامه گردشگری و تولید 6 محصول فرهنگی از سوی مراکز فرهنگی هنری پایتخت اشاره کرد. خوراکیان با اشاره به برگزاری سلسله همایش‌های جوان ایرانی، زندگی ایمانی اظهار داشت: این همایش‌ها تا روز 19 بهمن هر روز برگزار می‌شود.

کد خبر 158987
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز