همشهری آنلاین: مهدی علی‌محمدی(مدیر تبلیغات سی‌امین دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم فجر) اعلام کرد: از روز گذشته تبلیغات محیطی مترو در فضای ایستگاه‌های مترو آغاز شده و این رویداد مهم سینمایی توسط حدود 108 بیلبورد تبلیغاتی به مسافران معرفی می‌شود.

به گزارش ایلنا، وی ادامه داد: کار چاپ و نصب پوسترهای سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در تمام ایستگاه‌های مترو در تهران آغاز شده و ما از جنوبی‌ترین تا شمالی‌ترین نقطه مترو این تبلیغات را تدارک دیده‌ایم ضمن آن که پس از پایان ایام سوگواری ماه صفر، تبلیغات تلویزیونی جشنواره نیز از تلویزیون‌های مترو آغاز خواهد شد.

وی درباره اجرای تبلیغات شهری جشنواره نیز تصریح کرد: با همکاری شهرداری تهران، سیصد تیر چراغ برق و 100 بیلبورد را برای تبلیغات زیر پوشش داریم ضمن آن که تبلیغات محیطی شهرستان‌ها را نیز پیش از آغاز برنامه‌های استانی جشنواره شروع می‌کنیم.

وی به پوشش جشنواره از تلویزیون‌های مترو اشاره کرد و گفت: با استفاده از فضای شهر ومترو تعاملی خوب را با بدنه شهرداری بر قرار کرده‌ایم که اتفاقات فرخنده‌ای رخ داد از جمله این رویدادهای مهم پخش مستقیم افتتاحیه واختتامیه جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از تلویزیون‌های مترو است.

علی محمدی ادامه داد: تلویزیون‌های مترو چند خاصیت دارند، اول این که روزانه حدود دو میلیون و هشتصد هزار نفر از مترو استفاده می‌کنند و زمان پخش افتتاحیه و اختتامیه ساعتی است که مردم در حال بازگشت به منزل بوده و مترو نیز در تمام سطح شهر حدود 95 ایستگاه دارد که مخاطبان بسیاری را جذب می‌کند.

با اینکه تلویزیون‌ها در اختیار بخش خصوصی مترو بود با این حال این بخش، از ایده پوشش جشنواره استقبال کرد و امکانات فنی لازم را آماده کرد، ضمن آن که یکسری امکانات فنی نیز از طرف جشنواره برای تکمیل این پروژه ارائه شد.

علی محمدی اظهار داشت: استودیوی مترو با استودیوی جشنواره بطور مستقیم در تماس خواهد بود و مصاحبه و گزارش‌ها، به طور مستقیم از تلویزیون‌های مترو پخش خواهد شد.

سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از 12 بهمن ماه در تهران و از 17 بهمن در استان‌ها آغاز خواهد شد.

کد خبر 158044

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز