مصطفی دنیزلی گفت: روزها و زمان‌های سختی را پشت سر می‌گذاریم و باید طوری کار کنیم که از پس این سختی‌ها برآییم. تعداد بازیکنان ما کمی زیاد است که در روزهای آینده تعداد بازیکنان را پایین می‌آورم و برای اینکه در کاهش نفرات اشتباه نکنم، سعی می‌کنم برای این موضوع وقت بیشتری بگذارم.

از 16 مرداد حدود 5 ماه می‌گذرد، روزی که پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر در بوشهر به شاهین باخت تا حمید استیلی روزهای سخت خود را در پرسپولیس آغاز کند. این شکست، شروع بحران‌های پرسپولیس با مربیگری استیلی بود و ناکامی‌های این تیم در نهایت به جایی رسید که او تصمیم به استعفا گرفت.

حالا پرسپولیس با هدایت مصطفی دنیزلی باید مقابل شاهین قرار بگیرد و نکته جالب اینجاست که روی نیمکت تیم بوشهری هم خبری از حمید درخشان نیست. این بار فیروز کریمی باید مقابل پرسپولیس قرار بگیرد؛ مربی‌ای که از رویارویی با دنیزلی خاطره خوبی ندارد و زمانی که در استقلال اهواز بود با 4 گل مغلوب پرسپولیس شد. کریمی در دوران مربیگری‌اش عملکرد خوبی مقابل پرسپولیس نداشته؛ او قبلا با 9 تیم 24 بار مقابل پرسپولیس مربیگری کرده که 9 باخت، 12 تساوی و 3 برد کسب کرده است.

پرسپولیس در شرایطی مقابل شاهین قرار می‌گیرد که بازیکن محرومی ندارد و فقط هادی نوروزی مصدوم است ولی شاهین مهدی نوری را به‌دلیل محرومیت در اختیار ندارد و جاسم کرار هم شاید به‌دلیل مصدومیت از ناحیه همیسترینگ به این مسابقه نرسد. در ضمن پرسپولیس با کنعانی بازیکن تیم ملی جوانان قرارداد رسمی امضا کرده و این بازیکن که در خط دفاع بازی می‌کند، شاید به میدان برود.

مصطفی دنیزلی در کنفرانس مطبوعاتی در مورد این بازی گفت: «از لحاظ فوتبالی در حال حاضر پایین‌ هستیم و حالا مجبوریم به سطح بالا برسیم چون عادت داریم مقابل ۵۰ یا ۶۰هزار نفر بازی کنیم و به همین خاطر مجبور هستیم طرفداران را به ورزشگاه برگردانیم.

روزها و زمان‌های سختی را پشت سر می‌گذاریم و باید طوری کار کنیم که از پس این سختی‌ها برآییم. تعداد بازیکنان ما کمی زیاد است که در روزهای آینده تعداد بازیکنان را پایین می‌آورم و برای اینکه در کاهش نفرات اشتباه نکنم، سعی می‌کنم برای این موضوع وقت بیشتری بگذارم.»

در ادامه نشست خبری خبرنگاری با اشاره به دیدار ۵سال پیش پرسپولیس و استقلال اهواز که فیروز کریمی گفته بود مهره مار را از جیب دنیزلی درآوردم، از این مربی ترکیه‌ای سؤال کرد که دنیزلی گفت: «فیروز کریمی دوست صمیمی من است و فردا منتظر او هستم و اجازه می‌دهم ایشان کار ۵سال پیش خود را تکرار کند.»

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران که گفت شما هم مثل علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال با خنده جواب سؤالات را می‌دهید، تاکید کرد: «اگر اینگونه است دوست دارم هر‌چه سریع‌تر با کفاشیان آشنا شوم ولی از اینکه با خنده با شما صحبت می‌کنم به این دلیل است که دوست دارم همه با هم بخندیم و نیازی به اخم کردن نیست.»

بازی سنگین

فیروز کریمی در آستانه بازی با پرسپولیس می گوید: «هر دو تیم انگیزه خواهند داشت چون هر دو بازی قبل را باخته اند،به خصوص پرسپولیس که نتوانست خواسته های دنیزلی را پیاده کند. فکر می کنم با توجه به پتانسیل دو تیم شاهد بازی سنگینی خواهیم بود.برای 3 امتیاز به تهران آمده‌ایم و اطمینان داشته باشید یک بازی تهاجمی ارائه می کنیم.»

او تاکید می کند: «به باشگاه متعهد شده ام که در دور برگشت جزو یک سوم بالای جدول باشیم. هر چند در این بازی 4 یا 5 بازیکن اصلی را در اختیار نداریم ولی مطمئن هستم بقیه می توانند جای آنها را پر کنند.»

کریمی در خصوص رفتار کرار که به تازگی به این تیم اضافه شده می‌گوید: «برای او حاشیه درست کردند،کرار این روزها اولین بازیکنی است که به تمرینات می آید و آخرین بازیکنی است که از تمرینات می رود. جز دوستی از این بازیکن چیزی ندیده‌ام.»

برنامه بازی‌های 21 دی

فولاد - مس سرچشمه، ساعت 15
سپاهان - صبا، ساعت 15
سایپا - شهرداری تبریز، ساعت 15
پرسپولیس - شاهین، ساعت 16:40

کد خبر 156855
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز