همشهری آنلاین: سینما آزادی، سینما سپیده، آفریقا، استقلال، فلسطین، ماندانا، شکوفه، کیان، فرهنگ، پردیس زندگی، پردیس ملت و بهمن برای نمایش فیلم‌های جشنواره درنظر گرفته شده است.

به گزارش ایلنا، محمدرضا فرجی مدیرامور سالن های سینمایی جشنواره فیلم فجر؛ 12 سالن سینمایی را میزبان نمایش فیلم‌های جشنواره اعلام کرد که تا 20 دی سالن های دیگر نیز معرفی خواهند شد.

محمدرضا فرجی گفت: امسال طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برنامه‌ای به روز را پیش بینی کرده‌ایم ودر گذشته ما تقریبا 4 الی 5 بهمن سینماها را اعلام می‌کردیم اما امسال طبق برنامه‌ریزی‌ها زودتر اعلام شد و 20 دی ماه سینماهای انتخاب شده نهایی می‌شوند.

وی ادامه داد: سینما آزادی، سینما سپیده، آفریقا، استقلال، فلسطین، ماندانا، شکوفه، کیان، فرهنگ، پردیس زندگی، پردیس ملت، بهمن برای نمایش فیلم‌های جشنواره در نظر گرفته شده که دو سالن دیگر نیز طی فردا اعلام می‌شود.

فرجی اضافه کرد: به مدیران سالن‌های سینمایی که به عنوان سینماهای نمایش دهنده فیلم های جشنواره درنظر گرفته شده‌اند یکسری تعهداتی اعلام شده است که مهمترین آنها موضوع پوشش کسانی است که در سینما مسئولیت دارند اعم از خدمه سینما و مسئولان برگزاری باید ازنظر لباس و پوشش متحدالشکل باشند.

هرچه به جشنواره نزدیک‌تر می‌شویم باید سالن‌ها ازنظر نقاشی سینما، تجهیزات و مسائل بهداشتی مرتب و آماده شوند.

مدیرامور سالن‌های سینمایی جشنواره فیلم فجر گفت: همچنین امسال برنامه‌ای را پیش‌بینی کرده‌ایم که اگر تا 48 ساعت قبل از برگزاری جشنواره، احساس شود سالن‌های سینمایی به تعهدات خود عمل نکرده‌اند حتماً اسم آنها از لیست خارج شود.

فرجی همچنین در پاسخ به اینکه آیا تجهیزات فنی خاصی را برای سالن‌های سینمایی درنظر گرفته‌اند؛ گفت: از نظر کمیت و کیفیت تجهیزات سالن‌های سینمایی امسال همه چیز پیش بینی شده درخصوص صدا و تصویر و کیفیت سالن‌ها و همچنین رنگ‌آمیزی سالن‌های سینما با سینماداران مذاکره کردیم که برخی از سینماها از لحاظ فنی خوب بوده و آنهایی که مشکل داشته‌اند 48 ساعت فرصت دارند تا آن را تکمیل کنند.

وی همچنین ادامه داد: اینکه امسال ما زودتر سالن‌های سینمایی را اعلام کردیم، این امکان برایمان فراهم است که اگر سینمایی به هر دلیل از انصراف داد باز هم ما فرصت کافی داریم تا سالن جایگزین آن کرده و مشکلات را برطرف کنیم.

کد خبر 156825

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز