دوشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: مسعود جعفری‌جوزانی، احمدرضا معتمدی و شهریار بحرانی داوران بخش مسابقه سینمای ایران سی‌امین جشنواره فیلم فجر هستند و احتمالا مسعود کیمیایی هم به این لیست اضافه می‌شود.

به گزارش فارس، شنیده‌ها حاکی از آن است که مسعود جعفری‌جوزانی، شهریار بحرانی و احمدرضا معتمدی در لیست داوران بخش مسابقه ایران سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر خواهند بود.

به لیست داوران، هنرمندان دیگری از سینمای ایران نیز اضافه خواهد شد این در حالی است که شنیده می‌شود مسعود کیمیایی که امسال نیز در اولین دوره جشنواره کیش داوری بخش بین‌الملل را برعهده داشته است نیز در این لیست جای خواهد گرفت.

مسعود جعفری‌جوزانی داوری جشنواره بیست و هشتم فیلم فجر را برعهده داشت که به دلیل سفر به آمریکا در مراسم اختتامیه ‌حاضر نشد.

"ملک سلیمان" آخرین ساخته شهریار بحرانی ‌در جشنواره بیست و هشتم فیلم فجر توانست پنج جایزه چهره‌پردازی، جلوه‌های ویژه رایانه‌ای، صداگذاری، موسیقی و بازیگر نقش مکمل مرد را از آن خود کند و جایزه پلاک زرین نگاه مردمی را نیز به خود اختصاص داد.

آخرین ساخته احمدرضا معتمدی "آلزایمر"نیز مورد استقبال منتقدان و کارشناسان سینمایی قرار گرفت و توانست جایزه هیئت داوران جشنواره تائورمینا را به خود اختصاص دهد.

کد خبر 158050

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز