همشهری آنلاین: وزیر صنعت، معدن و تجارت از تدابیر جدید بانک مرکزی برای آرامش در بازار ارز خبرداد و گفت: هیچگونه کمبودی در منابع ارزی نداریم و تنها باید نوع تخصیص را مدیریت کنیم.

مهدی غضنفری

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی غضنفری در حاشیه هفتمین اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی و فنی ایران و ویتنام در جمع خبرنگاران با اشاره به تدابیر ویژه بانک مرکزی برای ایجاد آرامش بیشتر در بازار ارز گفت: هیچگونه کمبود منابع ارزی در کشور وجود ندارد و بانک مرکزی در روزهای آینده، تدابیر خود را برای آرامش بیشتر در بازار ارز اعلام خواهد کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: کمبود ارز وجود ندارد و تنها باید شیوه تخصیص و توزیع ارز مدیریت شود تا التهابات به حداقل رسد.

وی تصریح کرد: بانک مرکزی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و نیز وزارت امور اقتصادی و دارایی در هماهنگی‌های به عمل آمده در جلسات سه‌جانبه، مجموعه تدابیری را برای کنترل و آرامش در بازار ارز طراحی کرده‌اند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه این تدابیر از سوی بانک مرکزی اطلاع‌رسانی می‌شود، افزود: این تصمیم‌گیری‌ها نیازمند تائید نهایی و اعلام از سوی بانک مرکزی است و به زودی آن را اعلام خواهد کرد.

وی تصریح کرد: ما هم منتظریم تا بانک مرکزی پس از تائید نهایی تدابیر لازم را اعلام کند، ولی مسلم آن است که با اعلام این تدابیر، بازار به سمت آرامش بیشتر حرکت خواهد کرد.

غضنفری گفت: طبیعی است تمامی تصمیمات و اجرای آنها با محوریت بانک مرکزی و مدیریت موثر آن بانک اجرایی خواهد شد.

کد خبر 156531
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز