چهارشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: تازه ترین آبرنگ‌های عطاالله ذی‌نوری، نقاش پیشکسوت از 16 دی ماه در نگارخانه شکوه به نمایش در می‌آیند.

به گزارش همشهری آنلاین، این بیست و پنجمین نمایشگاه انفرادی ذی نوری محسوب می‌شود، او متولد 1323 است و در این نمایشگاه 29 تابلوی آبرنگ و یک تابلوی مداد رنگی را در معرض دید عموم قرار می‌دهد.

تم موضوعی آثار ذی‌نوری مثل همیشه متنوع است و در آن از سوژه‌های سنتی نظیر بناهای تاریخی گرفته تا طبیعت بر روی بوم بازنمایی شده است.

شاخصه آثار این نقاش پیشکسوت اینست که در سبک رئالیسم و فتو رئالیسم نقاشی می‌کند و برای خلق آثارش در محل حاضر می‌شود و به هیچ وجه از روی عکس تصویری ثبت نمی‌کند.

سه اثر شاخص ذی نوری در این نمایشگاه نقاشی‌هایی ست که او از "بازار صندوق سازهای کرمانشاه" و "کاخ گلستان" کشیده و آنها را به روی دیوار گالری شکوه به تماشای مردم می‌گذارد.

در سالهای گذشته آثار این نقاش پیشکسوت در استرالیا، روسیه، انگلستان، دوبی ... نیز به نمایش در آمده و حدود 10 سال پیش، کتابی از مجموعه آثار او توسط انتشارات نگار به چاپ رسیده است.

آبرنگ‌های ذی نوری تا 21 دی 90 بر روی دیوار گالری شکوه واقع در چهارراه فرمانیه، بلوار شهید اندرز گو ، خیابان سلیمی شمالی، کوچه امیر نوری، شماره 19 خواهد بود و علاقمندان می‌توانند هر روز از ساعت 16 تا 21 از این آثار دیدن کنند.

کد خبر 156027

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هنر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز