گروه شهری: به‌دنبال پیشرفت 70‌درصدی عملیات حفاری در جبهه‌های اصلی پروژه تونل نیایـش، دو جبهـه شرقـی و غربـی از تونل شمالی در محدوده خیابان مهیار (بعد‌از تقاطع خیابان ولیعصر(عج)) به ‌یکدیگر متصل ‌شدند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اعلام این خبر، اتصال دقیق این دو جبهه کاری را نشانگر دقت تیم‌های اجرایی در عملیات ‌حفاری و کنترل‌های مضاعف دستگاه ‌نظارت خواند و افزود: با اتصال این دو جبهه‌، پرتال ورودی تونل شمالی در بزرگراه شهید آیت‌الله ‌صدر با عبور از زیر بزرگراه مدرس، بلوار آفریقا و خیابان ولیعصر(عج) در آستانه اتصال به موقعیت پارک ملت قرارگرفت.
مازیار حسینی با بیان اینکه عملیات اجرایی در تونل جنوبی نیز با روند مشابهی پیش‌می‌رود، از اتصال 2 کارگاه اصلی از تونل جنوبی در حدفاصل خیابان آفریقا تا خیابان ولیعصر(عج) در روز گذشته خبرداد و گفت: با‌ لطف پروردگار متعال و همت زحمتکشان این طرح عظیم ملی‌، پیشرفت عملیات حفاری تونل نیایش به‌ مرز 70‌درصد می‌رسد.

عملیات اجرایی در جبهه‌های مختلف کاری پروژه احداث تونل نیایش با تلاش شبانه‌روزی بیش از 2700 نفر نیروی شاغل در این طرح عظیم شهری ‌پیش ‌می‌رود و مجریان پروژه امیدوارند با عنایات پروردگار متعال، عملیات‌حفاری در موعدهای زمانی پیش‌بینی شده و حتی زودتر از آن به ‌پایان رسد.

کد خبر 153552
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز