مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۰
۰ نفر

گروه شهری- عباس ثابتی راد: سحرگاه روز گذشته محمد باقر قالیباف شهردار تهران به همراه تنی چند از اعضای شورای شهر از پیشرفت 20 درصدی پروژه تونل نیایش بازدید کردند.

تونل نیایش

شهردار تهران ضمن بررسی مشکلات احداث تونل نیایش خواستار اجرای دقیق زمان‌بندی پروژه و نظارت بیشتر بر اجرای کیفی آن شد. قالیباف گفت: امیدوارم مسئولان اجرای پروژه با توجه به توصیه‌های مشاوران از تجاربی نظیر احداث تونل مترو نیز بهره بگیرند. وی با اشاره به فعالیت‌های مثبت انجام شده در این پروژه اظهار داشت: هر چه زودتر این پروژه تمام شود هم به نفع عوامل اجرایی، پیمانکاران و در نهایت شهروندان تهرانی است. قالیباف پیشرفت 20 درصدی پروژه را بیانگر عزم جدی دست‌اندرکاران این طرح برای اجرای دقیق زمان‌بندی دانست و گفت: همه باید تلاش کنیم تا دقت را فدای سرعت نکنیم. توصیه من سرعت در اجرای پروژه در عین توجه به دقت است.

شهردار تهران افزود: باید سعی کرد مزاحمت‌هایی کـه درطـول احداث تونل نیایش و بزرگراه طبقاتی صدر برای ساکنین محل ایجاد می‌شود به حداقل برسد. وی با تاکید مجدد بر سرعت کار به همراه دقت در پروژه خواستار آن شد تا برخی تبعات ناشی از احداث پروژه‌های اینچنینی همچون تولید آلودگی‌صوتی برای مجاوران طرح کاهش یابد و ساکنین محلی کمتر در معرض این قبیل مشکلات باشند. در حال حاضر بخش تونل پروژه صدر- نیایش هم‌اکنون در 28 جبهه‌کاری فعال است که 11 جبهه مربوط بـه بخش شرقی و 17 جبهه مربوط ‌به بخش غربی تونل است.

حمزه شکیب رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران نیز در این بازدید با اشاره به این امر که پروژه احداث تونل نیایش جزو مهم‌ترین پروژه‌های مدیریت شهری است از عملکرد دست‌اندرکاران آن ابراز رضایت کرد و افزود: آنگونه که مسئولان اجرایی گزارش داده‌اند پیشرفت خوبی در پروژه به‌وجود آمده که همراه با دقت و کیفیت است. وی تصریح کرد: پروژه تونل نیایش و دوطبقه‌سازی‌ بزرگراه صدر، تکمیل بزرگراه امام علی و تکمیل بزرگراه یادگار امام3‌پروژه مهم مدیریت شهری است که توجه بیشتر در فعالیت‌های عمرانی آن ضرورت دارد.حسینی، معاون فنی و عمرانی شهردار تهران نیز در این بازدید با ارائه گزارش کاملی از این پروژه گفت: آنگونه که به شهردار محترم وعده دادیم تا پایان تیرماه کارگاه‌های احداث بزرگراه دوطبقه صدر تجهیز خواهد شد.

کد خبر 139698

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز