شنبه ۵ آذر ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۸
۰ نفر

گروه حوادث: کیف قاپ فراری که با همدستی دوست شیشه‌ای خود دست به سرقت می‌زد تحت تعقیب پلیس پایتخت قرار گرفت. 25 خرداد ماه سال‌جاری،2 جوان موتورسوار در شهرک ولیعصر(عج) تهران، کیف زن جوانی را سرقت کردند و پا به فرار گذاشتند.

متهم

شهروندان با دیدن این صحنه بلافاصله به سمت سارقان دویدند و همین مسئله باعث شد که کیف‌قاپان موتور سوار هنگام فرار کنترل خود را از دست داده و نقش زمین شوند. به‌دنبال این حادثه یکی از سارقان به سرعت پا به فرار گذاشت اما دیگری در حلقه محاصره مردم گرفتار و لحظاتی بعد به ماموران کلانتری 153 شهرک ولیعصر(عج) تحویل داده شد. این متهم20‌ساله با دستور دادیار شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران برای بازجویی در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت. او که برای نخستین‌بار دستگیر شده و سابقه کیفری ندارد، در بازجویی‌ها گفت: از وقتی در دام شیشه گرفتار شدم، زندگی‌ام تباه شد. برای همین با همدستی یکی ازبچه محل‌هایم که او هم معتاد بود به نام مجید دست به سرقت می‌زدیم تا خرج اعتیادمان تامین شود.

پس از اعترافات این متهم، مشخص شد که مجید، همدست وی، از مجرمان سابقه‌دار است که بارها به زندان افتاده اما تحقیقات نشان می‌داد که او بعد از دستگیری همدستش توسط مردم، متواری شده است. سرهنگ محمد نظری، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر گفت: قاضی پرونده مجوز چاپ عکس بدون پوشش متهم را صادر کرده و از کسانی که از مخفیگاه وی اطلاع دارند خواسته است تا اطلاعات خود را در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران قرار دهند.

کد خبر 152247
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز