همشهری‌آنلاین: مؤسسه مطالعات آمریکای شمالی و اروپای دانشگاه تهران چهارمین نشست تخصصی خود را با عنوان"تحول اتحادیه اروپا پس از پیمان لیسبون" برگزار می‌کند.

در این نشست که روز یکشنبه 6 آذر 90 در محل تالار حنانه دانشکده مطالعات جهان  برگزار می‌شود دکتر علی صباغیان عضو هیات علمی گروه مطالعات منطقه‌ای دانشکده حقوق وعلوم سیاسی دانشگاه تهران سخنرانی خواهد کرد.

euوی در این نشست ابعاد مختلف پیمان لیسبون که به عنوان پیمان اصلاحات معروف است و آثار آن بر ساختارهای تصمیم‌گیری اتحادیه اروپا را مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد.

 موسسه مطالعات آمریکای شمالی و اروپا در کنار امور پژوهشی خود در مسیر شناسایی هر چه بیشتر قلمروهای مطالعاتی خود؛ سخنرانی‌های مفهومی نیز برگزار می‌کند.

در این نشست‌ها؛ کارشناسان و پژوهشگران برجسته؛ به طرح تاز‌ه‌‌ترین یافته‌ها و به مرور مفاهیم و قلمروهای کلیدی عرصه‌های مرتبط می‌پردازند و متن کامل سخنرانی‌ها نیز به عنوان اسناد علمی موسسه مطالعات آمریکای شمالی و اروپا منتشر می‌شود

دانشکده مطالعات جهان در خیابان کارگر شمالی در پردیس شمالی دانشگاه تهران (ورودی غربی) قرار دارد. شرکت برای عموم در این نشست آزاد است.

کد خبر 151756
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز