همشهری آنلاین: به دنبال وصول گزارشاتی مبنی بر رفتار نامناسب برخی افراد مشکوک در میان تماشاگران بحرینی نسبت به بازیکنان و هواداران تیم ملی کشورمان و عدم همکاری بخشهای ذیربط بحرینی در برخورد با این رفتار غیر متعارف ، کاردار بحرین در تهران، صبح شنبه به وزارت امور خارجه فراخوانده شد.

به گزارش مهر، رئیس اداره دوم خلیج فارس در این دیدار ضمن تقبیح اینگونه رفتارهای ناشایست و انتقاد از عدم همکاری نیروهای انتظامی و امنیتی بحرین در کنترل و مهار شرایط ، از کاردار بحرین خواست مراتب ناخرسندی و تاسف مسئولین ایرانی را به مقامات ذیربط کشورش منتقل نماید.

 کاردار بحرین در تهران اعلام داشت در اسرع وقت مراتب را به مقامات بحرینی منتقل و پاسخ آنان را به مقامات ایرانی ارائه خواهد کرد.

جمعه شب در پایان مسابقه تیمهای ملی ایران و بحرین در منامه، افرادی مشکوک از میان تماشاگران بحرینی با رفتارهای توهین آمیز ضمن پرتاب سنگ و بطری آب و اشیاء دیگر به سوی بازیکنان و تماشاگران ایرانی، شعارهای ضد ایرانی سرداده و حرکات خارج از شؤون اخلاقی از خود نشان دادند و این درحالی بود که نیروهای انتظامی و امنیتی حاضر در استادیوم در قبال آن هیچ عکس‌العملی از خود نشان ندادند.

این درحالی است که بازی رفت تیمهای ملی جمهوری اسلامی ایران و بحرین با حضور یکصد هزار تماشاگر در کمال آرامش، امنیت و احترام در تهران برگزار شد.

کد خبر 150959
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز