سه‌شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال ایران با برتری 4 بر یک مقابل اندوزی صعود خود به مرحله دوم مسابقات مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل را مسجل کرد.

فوتبال تیم ملی

به گزارش همشهری آنلاین، دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که تصور می‌شد اندونزی چهره‌ای هجومی داشته باشد اما چهره غالب بازی ملی پوشان ایران بودند. ملی پوشان ایران در همان دقایق بازی دو بار فرصت بازکردن دروازه حریف را از دست دادند تا اینکه در دقیقه 7 میلاد میداودی گل اول ایران را به ثمر رساند.

سفیدپوشان ایرانی که نشان می‌داد تشنه پیروزی هستند توانستند در دقیقه 21 توسط جباری به گل دوم خود برسند. در این گل محمد قاضی نقش انکارناپذری داشت. 4 دقیقه بعد غلامرضا رضایی روی سماجت خود و اشتباه دروازه‌بان اندوزی ایران را به گل سوم خود رساند.

تیم ملی که به روال همیشه عادت کرده‌ است تیم‌های ضعیف را جدی نگیرد روی همین ضعف روانی در دقیقه 44 یک گل دریافت کرد.

نیمه دوم بازی با اقتدار بیشتر اندونزی شروع شد و آنها بیشتر میدان‌دار بازی بودند اما به مرور بازی به تعادل رسید. در این نیمه که جواد کاظمیان و خلعتبری به جای رضایی و میداودی به زمین آمده بودند، میل به حمله را بیشتر از خود نشان می‌دادند تا اینکه خلعتبری روی یک حرکت زیرکانه در محوطه جریمه توانست برای ملی‌پوشان پنالتی بگیرد که این موقعیت را جواد نکونام به گل چهارم تبدیل کرد.

تیم ملی ایران با این پیروزی به 11 امتیازی شد و صعود خود به مرحله بعد را مسجل کرد. تیم ملی فوتبال ایران آخرین بازی از این مرحله را دهم اسفند ماه مقابل قطر و در تهران انجام خواهد داد.

کد خبر 151186
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز