یکشنبه ۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۹
۰ نفر

گروه حوادث: 4‌سارق که برای تفریح به شمال کشور رفته بودند پس از حمله به یک زن و شوهر در ویلایشان دست به سرقت از آنجا زدند.

متهم

30‌مهر‌ماه سال‌جاری ماموران پلیس در جریان سرقت از یک خانه ویلایی در شهرستان چالوس و مجروح شدن زن و شوهری در این ویلا قرار گرفتند. آنها برای شناسایی سارقان به تحقیق از زن و شوهر جوان پرداختند و در این میان مرد جوان در توضیح حادثه گفت: همراه همسرم برای تفریح به کنار دریا در شهرستان رامسر رفته بودیم که در آنجا به‌صورت کاملا اتفاقی با 4 جوان که ورزشکار به‌نظر می‌رسیدند، آشنا شدیم.

من که به آنها اعتماد پیدا کرده بودم دعوتشان کردم تا برای صرف شام به ویلای شخصی‌ام در چالوس بیایند. هنگام صرف شام، درخصوص کار و فعالیت‌های اقتصادی‌ام با آنها صحبت کردم و بعد از آن از 4‌جوان درخواست کردم که شب را به‌عنوان میهمان در خانه ما بمانند. من و همسرم به طبقه بالای ویلا رفتیم و آنها در طبقه پایین خوابیدند اما ساعت5 بامداد بود که ناگهان این 4 جوان به سمت ما حمله ور شدند و دست و پاهایمان را بستند. یکی از آنها با چاقو 3 ضربه به من زد و پس از سرقت پول و وسایل با‌ارزش ویلا، تمامی آنها فرار کردند. پس از رفتن آنها همسرم به سختی توانست دست و پای خود را باز کند و به کمک همسایه‌ها مرا به بیمارستان برساند.

بعد از اظهارات این مرد، مشخص شد که یکی از همسایه‌ها هنگام فرار سارقان، شماره پلاک خودروی آنها را یادداشت کرده است. با این سرنخ ماموران پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت، مرد جوانی به نام مهدی را در ماهدشت کرج دستگیر کردند. با اعتراف این مرد به سرقت، 3‌همدست دیگر او هم به دام افتادند و در بازجویی‌ها به سرقت از ویلای زوج جوان اعتراف کردند. سرهنگ عباسعلی محمدیان، رئیس پلیس آگاهی تهران، با اعلام این خبر گفت: با دستگیری هر چهار متهم و اعتراف آنها به سرقت از ویلا و ضرب‌وشتم زن و شوهر و با توجه به احتمال ارتکاب دیگر جرائم مشابه در محدوده شهرهای شمالی کشور، به دستور امیر آبادی، سرپرست دادسرای امور جنایی تهران، پرونده به همراه متهمان در اختیار پلیس آگاهی چالوس قرار گرفته است .

کد خبر 149876
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز