یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۸۵ - ۱۷:۱۷
۰ نفر

گروه حوادث: کارآگاهان اداره یکم آگاهی پایتخت با تلاش 6 روزه خود برروی یک پرونده آدم ربایی مسلحانه 3‌‌جوان را که گروگان خود را ساعتها مورد شکنجه قرار داده بودند دستگیرکردند.

هشتم بهمن ماه مرد ناشناسی با تلفن مغازه مرد صافکاری به نام مهدی در جنوب تهران تماس گرفت و با آوردن نام یکی از دوستان مشترکشان  به وی گفت: چون خودروش نیاز به صافکاری دارد، زمانی را مشخص کند تا به دنبالش رفته و او را برای بازدید خودروش به خانه ببرد.

روز بعد در زمان تعیین شده، مرد ناشناس که خود را رضا معرفی می کرد به مقابل کارگاه صافکاری رفت و مرد صافکار نیز غافل از نقشه شومی که در کمینش بود با رضا به خانه ای قدیمی در یاغچی آباد رفت تا در آ‌نجا خودرو را بازدید کند. اما به محض ورود به خانه،مرد ناشناس و 2 همدستش وی را به داخل یکی از اتاقهای خانه کشانده و  مورد ضرب و شتم قرار دادند.

در حالی‌که مرد صافکار از این موضوع شوکه شده بود ، بعد از گذشت این زمان متوجه شد کشاندن وی به خانه متروکه نقشه یکی از دوستانش بوده که مدعی است در جریان معامله‌ای با او اختلاف حساب چند میلیونی پیدا کرده و حالا به این طریق قصد گرفتن پول مورد ادعای خود را دارد.

مردان مهاجم پس از شکنجه مرد صافکار 2 میلیون تومان پولی را که به همراه داشت از وی گرفتند و سپس به همراه او برای برداشتن خودروی زانتیایش در مقابل بقیه پول به مقابل خانه وی در جنوب تهران رفتند، اما وقتی آنها در حال بردن خودروی زانتیا بودند، پدر و برادر وی  با دیدن این صحنه با مهاجمان درگیر شده و توانستند یک نفر از آنها را دستگیر کنند.

سرهنگ حسین خوئینی معاون اداره آگاهی پایتخت روزگذشته در توضیح این خبرگفت: مرد دستگیر شده بعد از چندین روز بازجویی در تحقیقات کارآگاهان اداره یکم آگاهی لب به اعتراف گشود و مدعی شد نقشه آدم ربایی مسلحانه را به قصد حل اختلاف مالی اش با مرد صافکار طراحی کرده و با همدستی 2دوستش به اجرا در آورد، با اعترافات این مرد مخفیگاه 2 همدستش شناسایی شده و هر 2 متهم فراری در عملیات پلیسی دستگیر شدند.

کد خبر 14941

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز