گروه حوادث: راننده زن سرویس مدرسه دخترانه که اقدام به قاچاق مواد مخدر و فروش کراک به دختران دانش آموز می کرد، دستگیر شد.

این زن که همسرش نیز قاچاقچی شیشه و کراک است هنگامی که با پریدن به خانه همسایه قصد فرار از دست پلیس را داشت، به دام ماموران افتاد.

مدتی پیش گزارشی در اختیار پلیس تهران قرار گرفت که از فعالیت زوج جوانی در زمینه قاچاق و توزیع مواد مخدر بین نوجوانان، مخصوصا دختران دانش آموز حکایت داشت.

با صدور دستور قضایی از سوی قاضی مهاجری، بازپرس شعبه اول دادسرای فرودگاه، تحقیقات کارآگاهان پلیس امنیت تهران برای دستگیری این زوج جوان آغاز شد و مدتی بعد ماموران توانستند محل زندگی آنها را در شمال تهران شناسایی کنند.

ماموران که با لباس مبدل این خانه را زیر نظر داشتند در تحقیقات نامحسوس خود متوجه شدند افراد زیادی که بیشتر آنها را نوجوانان تشکیل می دهند به این خانه رفت و آمد دارند و احتمالا از خریداران شیشه یا کراک هستند.

به این ترتیب عملیات پلیسی برای دستگیری قاچاقچیان آغاز شد و زمانی که ماموران وارد این خانه شدند، زن جوان که متوجه حضور آنها در خانه‌اش شده بود از طریق پشت بام خانه پا به فرار گذاشت.

این زن با پریدن به حیاط همسایه می خواست از دست پلیس فرار کند اما زن همسایه که فکر می کرد او دزد است شروع به جیغ‌زدن کرد و ماموران متوجه حضور زن جوان در این خانه شدند.

بنابراین، زن جوان از سوی پلیس دستگیر شد و در حالی که ماموران نتوانسته بودند سرنخی از شوهرش به دست بیاورند به پلیس امنیت انتقال یافت.

او صبح شنبه 14 بهمن در بازجویی ها به بازپرس مهاجری گفت: شوهرم قاچاقچی مواد مخدر است، اما  چون خودش اعتیاد شدیدی به مواد دارد مرا مجبور می کرد که با خرید و فروش شیشه و کراک هزینه زندگی و مواد او را تهیه کنم.

وی ادامه داد: همسرم مرا تهدید می کرد که اگر به حرفش گوش نکنم، بچه هایم را خواهد کشت و زمانی که خمار می شد با کتک به جان من و بچه‌ها می افتاد و می گفت هر طوری شده باید هزینه موادش را تهیه کنیم. او حتی نیمه های شب دختر 14 ساله ام را از خانه بیرون می کرد و به او می‌گفت تا زمانی که نتواسته برایش پول تهیه کند حق برگشتن به خانه را ندارد.

به همین دلیل بود که مجبور بودم با خرید و فروش مواد مخدر هزینه زندگی و مواد شوهرم را که بسیار بالا بود تهیه کنم و برای آنکه پلیس به من شک نکند در پوشش راننده سرویس مدرسه دخترانه این کار را می کردم.

من پس از آنکه مواد را از قاچاقچیان دیگر می‌خریدم، دختران دانش آموز را سوار ماشین می کردم و به این ترتیب هم بدون برانگیختن شک پلیس مواد خریداری شده را به خانه می بردم و هم به دخترانی که مشتری‌ام بودند مواد می فروختم.

پس از اظهارات زن جوان، در حالی که دختر 14 ساله اش نیز حرف‌های او را تایید می کرد،‌ بازپرس شعبه اول دادسرای فرودگاه برای وی قرار بازداشت صادر کرد و ماموران با زیر نظر گرفتن خانه آنها موفق شدند شوهر این زن را نیز دستگیر و به بازداشتگاه انتقال دهند.

هشدار بازپرس به خانواده‌ها

بازپرس مهاجری روز شنبه با اعلام این خبر در هشدار به خانواده‌ها گفت: با توجه به گسترش استفاده از مواد مخدر در میان جوانان و نوجوانان و روی آوردن آنها به مواد مخدر صنعتی، خانواده ها باید کاملا از مضرات این مواد آگاهی داشته و مراقب افراد ناشناسی که با فرزندانشان رفت و آمد دارند باشند، چرا که مصرف این مواد آنقدر سهل و آسان است که مصرف کننده‌ها می‌توانند حتی در اتاق خود نیز این مواد را استعمال کنند.

وی با اشاره به استفاده از سرویس مدرسه برای دانش آموزان افزود: بهتر است پیش از استفاده از سرویس از سلامتی راننده اطمینان حاصل شود و از آژانس‌های معتبر و قابل اعتماد برای این کار استفاده شود.

کد خبر 14858

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز