گروه حوادث: کارآگاهان پلیس فرودگاه امام خمینی زمانی که مرد تانزانیایی را که مدعی بود به بهانه تجارت فرش به ایران آمده است تحت بازرسی قرار دادند از وی یک کیلو کراک کشف کردند.

صبح چهارشنبه گذشته زمانی که مأموران فرودگاه امام خمینی در حال بررسی ورود و خروج مسافران بودند ناگهان متوجه مرد سیاهپوستی شدند که به طرز مشکوکی در حال قدم زدن در محوطه فرودگاه بود. هنگامی که مأموران این مرد را که خود را تبعه تانزانیا معرفی می‌کرد مورد بازجویی قرار دادند وی   در بازجویی های اولیه مدعی شد برای تجارت فرش به ایران آمده است اما زمانی که مأموران با این احتمال که وی نیز از اعضای گروه قاچاقچیان سیاه باشد که مواد مخدر را به صورت بلعی و انباری حمل می‌کنند تحت آزمایش قرار دادند، دریافتند وی مقدار زیادی کیسه های مواد مخدر را به شیوه‌ای خاص بلعیده و در معده‌اش جاسازی کرده است. به این ترتیب از آنجایی که احتمال می‌رفت با پاره شدن کیسه‌ها جان این مرد به خطر بیفتد وی به بیمارستان منتقل شده و تحت عمل قرارگرفت که از داخل معده او یک کیلو کراک کشف شد. به این ترتیب با تشکیل پرونده قضایی برای این قاچاقچی خارجی وی  برای انجام بازجویی‌های مقدماتی به شعبه یکم دادسرای شهرری انتقال یافت.
این مرد در بازجویی‌ها نزد  بازپرس زنده دل مدعی شد: دو روز قبل از تانزانیا به ایران آمدم و در شهر بندرعباس با فردی به نام جان ملاقات کردم و او به من مقدار یک کیلو کراک داد تا پس از بلعیدن، آنها را به تانزانیا انتقال دهم. قرار بود در آنجا مردی به نام راشاکس به دیدنم بیاید و در قبال تحویل مواد به من مبلغ 8 هزار دلار بدهد. روز گذشته بازپرس زنده‌‌دل با اعلام این خبر گفت: این مرد در تیرماه امسال نیز به ایران سفر کرده بود اما مدعی است که برای تجارت فرش به ایران سفر کرده و این بار تنها برای به دست آوردن پول بیشتر دست به این کار زده است.
کد خبر 11218

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز