گروه حوادث: استاد دانشگاه وقتی کلید آپارتمانش را به مستاجران جدیدش داد، نمی‌توانست تصور کند این زوج جوان آپارتمان را همزمان به 3 خانواده دیگر اجاره دهند.

نقشه عجیب این زوج کلاهبردار زمانی فاش شد که اعضای سه خانواده، می خواستند به آپارتمانی که در شهرک اکباتان اجاره کرده بودند نقل مکان کنند.  آنها زمانی که متوجه شدند 2خانواده دیگر نیز مدعی هستند آپارتمان را  اجاره کرده اند همگی به کلانتری رفتند و از صاحبخانه شکایت کردند.

 با آغاز بررسی این پرونده در شعبه نهم بازپرسی دادسرای ناحیه 5 ، صاحبخانه به دادسرا احضار شد و در حالی که از ماجرای اجاره دادن آپارتمانش به سه مستاجر اظهار بی اطلاعی می کرد به بازپرس شوکت گفت: یک هفته پیش، زمانی که آپارتمانم را به اجاره گذاشته بودم، زن و شوهر جوانی از طریق بنگاه به خانه ام آمدند و پس از دیدن آپارتمان قرار شد آن را رهن کنند.

 آنها می‌گفتند آپارتمان نیاز به کمی تعمیر دارد و به همین خاطر دو میلیون تومان به عنوان ودیعه به من دادند و قرار شد پس از گذشته یک هفته بقیه پول را پرداخته و به آنجا نقل مکان کنند. من هم که فکر می کردم مستاجران خوبی نصیبم شده کلید آپارتمان را به آنها دادم ولی تا کنون از این زن و شوهر خبری نشده است.

 اظهارات صاحبخانه، در حالی صورت می گرفت که سه خانواده ای که آپارتمان را اجاره کرده بودند نیز ادعا می کردند یک زن و شوهر جوان آپارتمان را به آنان اجاره داده اند. یکی از شاکیان درباره نحوه اجاره آپارتمان گفت: چند روز پیش در یکی از روزنامه ها آگهی اجاره آپارتمان 65 متری در شهرک اکباتان را دیدم و وقتی به آدرسی که در آگهی درج شده بود مراجعه کردم با زن و شوهر جوانی مواجه شدم.


آنها ادعا می کردند که به خاطر نیاز فوری به پول قصد دارند آپارتمان را به صورت رهن کامل، اجاره  دهند و وقتی گفتند رهن آپارتمان 10 میلیون تومان است تصور کردم فرصت خوبی نصیبم شده و بالاخره  آپارتمان دلخواهم را پیدا     کرده ام.  وی ادامه داد: از آنجا که این زن و شوهر ادعا می کردند نوشتن اجاره نامه در خانه به نفع هر دو طرف است و دیگر لازم نیست پول اضافی به بنگاه بدهیم، 10 میلیون تومان به آنها دادم و پس از  نوشتن اجاره نامه، قرار شد سه روز بعد به آنجا اثاث کشی کنم. ولی روزی که می خواستم به خانه اثاث کشی کنم، متوجه شدم این خانه به 2 نفر دیگر نیز اجاره داده شده است.


 پس از اظهارات دیگر شاکیان پرونده مشخص شد زوج جوان با در اختیار داشتن کلید آپارتمان به آنجا رفته و با درج آگهی در روزنامه، آپارتمان استاد دانشگاه را به افراد دیگری اجاره داده اند. به این ترتیب به دستور بازپرس شوکت چهره نگاری از زوج کلاهبردار در دستور کار پلیس قرار گرفته و جست و جو برای شناسایی و دستگیری آنها آغاز شده است.

کد خبر 11751

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز