شنبه ۷ بهمن ۱۳۸۵ - ۱۸:۲۹
۰ نفر

گروه حوادث: نامادری جوانی که در حالت عصبانیت با هل دادن کودک 22ماهه شوهرش باعث مرگ او شده بود، صبح روز شنبه هفتم بهمن، در جلسه محاکمه‌اش مدعی شد ناخواسته مرگ دختر کوچولو را رقم زده است.

ظهر بیست‌و نهم بهمن 83 وقتی مرگ مشکوک کودک 22 ماهه‌ای به نام زهرا به پلیس اطلاع داده شد،مأموران کلانتری با حضور در بیمارستان پدر کودک را تحت بازجویی قرار دادند.

مرد جوان در بازجویی‌ها مدعی شد همسر جوانش که نامادری کودک خردسال است او را در حالت عصبانیت هل داده است.با اظهارات این مرد، مأموران به سراغ نامادری کودک رفته و او را دستگیر کردند.

این زن در بازجویی‌های اولیه با اعتراف به قتل کودک 22ماهه همسرش گفت: روز حادثه در حالتی بسیار عصبی زهرا کوچولو را هل دادم که سرش به زمین خورد و بی‌حال شد، اما من هرگز تصور نمی‌کردم که این کار باعث مرگ او شود.

با این اعترافات، پرونده زن جوان برای رسیدگی و صدور رأی نهایی به شعبه 71 دادگاه کیفری استان ارسال شد و به این ترتیب صبح دیروز نامادری جوان برای دفاع از خود مقابل 5 قاضی دادگاه عزیزمحمدی،رحیمی،باقری، عبدالهی و سالاری) قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه پدر دختر خردسال مدعی شد همسرش مثل یک مادر واقعی با کودک او رفتار می‌کرده و بنابراین از او شکایتی ندارد، در ادامه جلسه دادگاه مادر زهرا کوچولو نیز درخواست دیه کرد.

در این جلسه همچنین عموی دختر خردسال با بیان اینکه متهم با دختر برادرش بدرفتاری می‌کرد گفت: آن روز برادرم به من زنگ زد و گفت چون همسرش به مغازه او رفته و با وی دعوا کرده است می‌ترسد که با دخترش بدرفتاری کند و به همین خاطر از من خواست به خانه او بروم، وقتی به آنجا رفتم تا زهرا را پیش برادرم ببرم متوجه شدم زهرا بی‌حال کف آشپزخانه افتاده است.

ناخواسته باعث مرگ کودک شدم

در ادامه جلسه محاکمه نامادری جوان در جایگاه دفاع قرار گرفت و در حالی که منکر اتهام قتل عمدی بودگفت: اتهام قتل عمد را قبول ندارم، من زهرا را دوست داشتم ولی چون آن روز با شوهرم به خاطر رفتن به شهرستان جرو بحث کرده بودم عصبانی شده و زمانی که دختر خردسال به سمتم آمد او را هل دادم ولی باور کنید قصد کشتن فرزند خوانده ام را نداشتم. 

او در ادامه گفت: بعد از آنکه زهرا را هل دادم خودم هم ناراحت شدم و او را در آغوش گرفتم و خواباندم، اما عصر روز بعد وقتی حالش بد شد،او را به همراه برادر شوهرم به بیمارستان رساندیم که در ‌آنجا جان سپرد. 

 با پایان حرف‌های نامادری جوان عصر شنبه قضات شعبه 71 دادگاه کیفری استان پس از شور وی را به پرداخت دیه محکوم و از لحاظ جنبه عمومی‌جرم به زندان محکوم کردند.

کد خبر 14399

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز