همشهری آنلاین: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از رقم خوردن چهارمین شکست تیم فوتبال این باشگاه در یازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر، از انجام تغییرات در این تیم خبر داد و گفت: فعلا به همین بسنده می‌کنم که تغییراتی در پرسپولیس خواهیم داشت.

به گزارش مهر، محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حاشیه برگزاری پنجمین دوره روز پارالمپیک در سالن 12 هزار نفری آزادی به خبرنگاران گفت: این عزیزان (جانبازان و معلولان) قهرمانان واقعی هستند و من از اینکه در جمع آنها حضور پیدا کرده‌ام، بسیار خوشحالم. دیدن این عزیزان وظیفه من بود چرا که معلولان در عرصه ورزش افتخار می‌آفرینند و جانبازان نیز قهرمانان بی ادعای کشور هستند.

 وی افزود: حضورم در اینجا به عنوان مدیرعامل پرسپولیس هم افتخاری است برای خودم و هم یادبودی است برای نوجوانان و جوانان معلول. من و امثال من اگر در ورزش حضور داریم به عشق همین نوجوانان و جوانان است و بسیار خوشحالم که این فرصت در اختیار من قرار داده شد تا به گردن این عزیزان مدال بیاندازم.

 رویانیان از اظهارنظر در خصوص تیم فوتبال پرسپولیس خودداری کرد و گفت: اجازه بدهید در خصوص شکست پرسپولیس مقابل مس کرمان در جای خود تصمیم گیری کنیم. اما به همین بسنده می‌کنم که تغییراتی خواهیم داشت.

کد خبر 148611
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز