همشهری آنلاین: ثبت نام داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 90 در تکمیل ظرفیت به تعویق افتاد و داوطلبان از ساعت 12 فردا 10 مهر می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش در تکمیل ظرفیت شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد ثبت نام در تکمیل ظرفیت که قرار بود از  9 مهر آغاز شود به 10 مهرماه موکول شد.

به گفته دکتر سید جلال طباطبایی، معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به فرآیند تکمیل ظرفیت در کنکور کارشناسی ارشد، تمامی داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد سال 90 می توانند از 9 تا 13 مهرماه جاری با مراجعه به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور برحسب مورد، نسبت به انتخاب کد رشته های موجود که در سایت قرار می گیرند، اقدام کنند.

وی یادآور شد: با افزایش کد رشته های پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت از تعداد 302 به 391 کد رشته میزان پذیرش به سه هزار و 120 نفر افزایش یافته است.

طباطبایی خاطرنشان کرد: افرادی که در دانشگاه‌ها نیز ثبت نام کرده‌اند می‌توانند در فرآیند انتخاب رشته شرکت کنند اما در صورت قبولی در کد رشته های جدید، قبولی قبلی آنها لغو می‌شود.

 کنکور کارشناسی ارشد سال 90 در 142 کد رشته امتحانی و در روزهای 27 تا 29 بهمن ماه سال 89 برگزار شد و 870 هزار نفر در این آزمون شرکت کردند و در نهایت 85 هزار نفر در این دوره پذیرش شدند.

کد خبر 147172

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز