همشهری آنلاین: معاون سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز مهلت انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد از 9 مهر ماه خبر داد.

سید جلال طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز مهلت انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد از روز شنبه 9 مهر ماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی ‌www.sanjesh.org، گفت: بر این اساس داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند تا 13 مهر ماه نسبت به انتخاب کد رشته محل‌های رشته امتحانی اقدام کنند.

وی ادامه داد: آن دسته از داوطلبانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته شده نهایی در یکی از کد رشته محل‌های تحصیلی بورسیه و یا دارای شرایط خاص اعلام شده است، حق انتخاب کد رشته محل‌های این مرحله را ندارند.

معاون سازمان سنجش اظهار کرد: چنانچه هر یک از داوطلبان متقاضی مرحله تکمیل ظرفیت که به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام شده است، به غیر از کد رشته محل‌های بورسیه و کد رشته محل‌های دارای شرایط خاص، در ردیف پذیرفته‌شدگان هر یک از کد رشته محل‌های این مرحله قرار گیرند، قبولی قبلی آنان کان لم یکن تلقی می‌شود و باید برای ادامه تحصیل به محل قبولی جدید مراجعه کنند.

وی افزود: البته در صورتی که قبولی قبلی آنان مربوط به دوره روزانه باشد حتی با دادن انصراف از تحصیل نیز حق شرکت در آزمون سال بعد را نخواهد داشت.  

کد خبر 146675

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز