همشهری آنلاین: معاون سازمان سنجش با اشاره به ضرورت ثبت دقیق معدل کارشناسی در فرم ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سال 91 گفت: هر گونه مغایرت در ثبت معدل، موجب می شود داوطلب در صورت پذیرفته شدن نتواند در دانشگاه ثبت نام کند.

آزمون

دکتر سیدجلال طباطبایی در گفتگو با خبرگزاری مهرافزود: داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد، معدل دوره کارشناسی خود را به صورت دقیق در فرم ثبت نام درج کنند زیرا چنانچه هر گونه مغایرتی در این زمینه وجود داشته باشد حتی اگر داوطلب به عنوان پذیرفته شده نهایی معرفی شود، از ثبت نام وی ممانعت خواهد شد.

وی افزود: فرم مخصوص درج معدل دوره کارشناسی و تعداد واحدهای گذرانده شده در دفترچه کنکور کارشناسی ارشد 91 وجود دارد و داوطلبان باید این فرم را به تایید محل تحصیل خود برسانند.

طباطبایی با اشاره به جزئیات ثبت نام دقیق در کنکور کارشناسی ارشد سال 91 گفت: داوطلبان در درج اطلاعات خود نهایت دقت لازم را انجام دهند و پیش از اقدام به ثبت نام نهایی، محتوای دفترچه راهنما را به طور کامل مطالعه کنند.

وی تاکید کرد: انتخاب دقیق کد رشته های امتحانی اصلی و شناور بسیار ضروری است و هر داوطلب می تواند حداکثر 2 کدرشته را در فرم ثبت نام با توجه به ضوابط اعلام شده، انتخاب کند.

معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور درباره انتخاب شهرستان محل حوزه امتحانی یادآور شد: داوطلبان در زمینه انتخاب شهرستان محل حوزه امتحانی خود دقت کافی را به خرج دهند زیرا این بند پس از تکمیل فرم ثبت نام قابل تغییر نخواهد بود.

وی اظهار داشت: دریافت کد رهگیری 14 حرفی پس از ثبت نام نشان دهنده تکمیل ثبت نام است و در صورت عدم دریافت این کد، ثبت نام فرد تکمیل نشده است و فرد، داوطلب آزمون کارشناسی ارشد سال 91 محسوب نمی شود.

کد خبر 150946

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز