شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: اسامی‌ پذیرفته‌ شدگان‌ نهایی‌ 138 کد رشته امتحانی آزمون‌ ورودی ‌دوره های ‌کارشناسی‌ ارشد سال 90 اعلام شد و بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش نتایج تکمیل ظرفیت برای برخی کد رشته های جدید 4 مهرماه اعلام می‌شود.

آزمون

به گزارش خبرگزاری مهر، اطلاعیه پذیرش دانشجو در برخی از کد رشته محل های جدید و همچنین تکمیل ظرفیت در آزمون کارشناسی ارشد سال 90 در تاریخ 4 مهرماه از طریق نشریه پیک سنجش و سایت اینترنتی سازمان سنجش منتشر می‌شود.

همچنین فهرست اسامی قبول شدگان نهایی 10 کد رشته امتحانی باقیمانده از 148 کد رشته به علت داشتن شرایط خاص و باتوجه به اینکه ثبت نام و برگزاری آزمون برخی از کد رشته های امتحانی مذکور توسط موسسات آموزشی ذیربط با هماهنگی این سازمان انجام شده است،  نتیجه نهایی نیز با هماهنگی ارگان‌های مربوط  استخراج و اعلام خواهد شد.

برخی از دانشگاه‌ها زمان‌های متفاوتی را برای ثبت نام از پذیرفته شدگان کنکور کارشناسی ارشد 90 اعلام کرده‌اند که داوطلبان برای اطلاع از آن باید به اطلاعیه سازمان‌ سنجش‌ مراجعه کنند.

کلیه‌ پذیرفته‌ شدگانی‌ که‌ اسامی‌ آنها به‌ عنوان‌ پذیرفته‌ شدگان‌ نهایی‌ هریک‌ از 138 کد رشته‌ امتحانی‌ اعلام‌ شده‌ است و دانشگاه مربوطه زمانی برای ثبت نام اعلام نکرده است می توانند در یکی‌ از روزهای‌ دوشنبه، سه‌شنبه و چهار‌شنبه 14 تا 16 مهرماه برای ‌ثبت‌نام‌ به ‌دانشگاه‌ها و موسسات ‌آموزش ‌عالی مربوطه مراجعه کنند.

برخی‌ از دانشگاه‌ها و موسسات‌ آموزش‌ عالی‌ درخواست‌ کاهش ظرفیت‌ پذیرش‌ دانشجو در برخی‌ از کد رشته‌ها را کرده‌اند که پذیرش براساس ظرفیت کاهش یافته صورت گرفته است و فهرست این 129 کد رشته در سازمان سنجش آموزش کشور مشخص شده است.

کد خبر 144624

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز