همشهری آنلاین: مدیر کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران با اشاره به اعلام زودتر قیمت خوابگاه‌ها در هر سال، گفت: ثبت‌نام الکترونیکی خوابگاه‌های این دانشگاه در خرداد ماه انجام می‌شود که مطلوب است در اردیبهشت ماه قیمت اجاره‌بهای خوابگاه‌ها اعلام شود.

خوابگاه

به گزارش ایسنا، داریوش اسماعیلی در نشست مدیران امور دانشجویی دانشگاه‌های کشور که در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، افزود:‌ امسال چالش دانشگاه تهران این است که طبق قیمت‌های سال گذشته از دانشجو هزینه‌ اجاره بها دریافت شود، اما در نهایت قیمت دیگری از سوی صندوق رفاه دانشجویان اعلام شد.

وی با اشاره به مشکلات پرداخت اجاره ‌بهای دانشجویان، عنوان کرد: پیشنهاد می‌کنیم نرم افزار ثبت‌نام خوابگاه‌ها به خصوص دریافت اجاره‌بها در صندوق رفاه دانشجویان تشکیل شود.

اسماعیلی با اشاره به برنامه‌های صندوق رفاه دانشجویان برای هفته خوابگاه‌ها، گفت: پیشنهاد می‌کنیم در راستای ارائه برنامه‌هایی از سوی صندوق رفاه و وزارت علوم به دانشگاه‌ها، حداقل بودجه‌ای برای تامین بخش‌هایی از این برنامه‌ها ابلاغ شود.

وی در ادامه با اشاره به بخشنامه صندوق رفاه در خصوص خوابگاه‌ دختران، گفت:‌ دانشجویان دختر در صورت غیبت و یا حضور با تاخیر و خارج از ساعت‌های مقرر شده موظف به توضیح هستند که البته حتی پس از موجه بودن آن، باید برای کنترل بیشتر دانشجویان برنامه‌ریزی شود.

مدیر کل خوابگاه‌های دانشگاه تهران ادامه داد: در این راستا باید دید صندوق رفاه دانشجویان چه تدابیری دارد چرا که این تاخیرها و غیبت‌ها و موجه کردن آن‌ها توسط خانواده‌ها به صورت یک فرهنگ تبدیل شده است.

اسماعیلی با اشاره به ودیعه 18 هزار تومانی دانشجویان در ورود خود به خوابگاه، گفت: این ودیعه باید به روز شود و حداقل تا 50 هزار تومان افزایش یابد.

کد خبر 146925

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز