چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: رئیس پژوهشکده هواشناسی و علوم جو اقدام به اخراج گروهی از دانشجویان دختر از خوابگاه‌های دولتی کرد.

 روابط عمومی پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری  ضمن ارسال این خبر برای همشهری‌آنلاین نوشت:دختران دانشجو پس از اتمام کلاسهای خود به خوابگاه پژوهشکده هواشناسی و علوم جو مراجعه می‌نمایند که با دربهای بسته و پلمب شده مواجه می‌شوند .

این دختران دانشجو که دانشجویان پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری بودند در مقاطع تحصیلی کارشناسی‌ارشد و دکترا مشغول به تحصیل بودند .

که این اقدام با دستور مستقیم رئیس پژوهشگاه علوم جو صورت گرفته بوده است . شایان ذکر است که پژوهشگاههای مذکور به همراه شش مرکز دیگر در شهرک علم و فناوری در کیلومتر ۱۵ اتوبان تهران - کرج واقع گردیده‌اند و همگی عضو کنسرسیوم همکاریهای مشترک، هستند. مسئولان پژوهشگاه ژنتیک با مشاهده این وضعیت به صورت حضوری با مکاتبه و تماس تلفنی خواستار روشن شدن وضعیت دختران مذکور و خوابگاههایشان شده بودند و حتی در مکاتبات و حضور خود اذعان به پرداخت مطالبات احتمالی یا مذاکرات جدید نموده بودند اما این اقدام ریاست پژوهشکده هواشناسی و علوم جو و اعتنا نکردن وی به درخواستهای مکرر مذاکره‌، مسئولان پژوهشگاه ژنتیک را شوکه نموده است.

قابل توجه اینکه پژوهشگاه‌های مذکور از تهران - کرج و شهرک‌های اطراف ۱۵ کیلومتر فاصله دارند و اخراج شبانه دختران دانشجو از خوابگاه‌ها سئوال برانگیز است.

با توضیحات خواسته شده تاکنون از سوی مسئولان پژوهشگاه هواشناسی پاسخی در این خصوص داده نشده است

کد خبر 146201

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز