یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: ثبت نام خوابگاه‌های دانشگاه تهران از یکشنبه، 27 شهریور آغاز شد و به مدت یک هفته ادامه دارد، همچنین خوابگاه‌های این دانشگاه از روز شنبه آینده 2 مهرماه پذیرای دانشجویان خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، ثبت نام خوابگاه‌های دانشگاه تهران از یکشنبه 27 شهریورماه از ساعت 10 صبح در ظرفیت‌های خالی ساختمان‌های مشخص شده آغاز و تا ساعت 22 روز یکشنبه 3 مهرماه ادامه خواهد داشت. سیستم ثبت ‌نام خوابگاه همه روزه از ساعت 22 لغایت 2 بامداد جهت آماده‌ سازی و کنترل ثبت ‌نام‌ها قطع می‌شود.

دانشجویان دانشگاه تهران می بایست ثبت نام آموزشی را پیش از انتخاب خوابگاه انجام دهند و دانشجویانی که برای سال تحصیلی 91-90 انتخاب واحد نکرده باشند، مجاز به ثبت نام، انتخاب ساختمان و اتاق نخواهند بود.

دانشگاه تهران اعلام کرد تمام دانشجویان ورودی سال 90 به جز دانشجویان پسر کارشناسی و دکتری حرفه ‌ای ساکن در خوابگاه خودگردان فردوسی، در تمام مقاطع تحصیلی موظف به پرداخت الکترونیکی اجاره‌ بها هستند و در صورت عدم پرداخت اجاره بها بصورت الکترونیکی تا ساعت 22 همان شب، ثبت ‌نام دانشجو لغو می‌شود و چاپ کارت موقت تردد از طریق سامانه ثبت نام امکانپذیر نخواهد بود.

دانشجویانی هم که اجاره بهای هر نیمسال را یکجا پرداخت کنند، از 20 درصد تخفیف بهره مند می‌شوند.

دانشجویان متقاضی سکونت در خوابگاه‌های مرکزی کوی برادران و خواهران موظف به پرداخت ودیعه خوابگاه به مبلغ 25 هزارتومان هستند و در صورت عدم پرداخت اجاره بها و واریز ودیعه خوابگاه، ثبت ‌نام دانشجو لغو می‌شود و ساختمان و اتاق انتخابی در اختیار دانشجوی دیگر قرار خواهد گرفت.

بر اساس اعلام دانشگاه تهران، محل اسکان دانشجویان پسر مقطع کارشناسی و دکتری حرفه ای در خوابگاه خودگردان فردوسی در نظر گرفته شده است.

همچنین، زمان بازگشایی خوابگاه‌های دانشگاه تهران، از ساعت 8 صبح روز شنبه 2 مهرماه اعلام شده است.

این دانشگاه اعلام کرد دانشجویانی که نسبت به ثبت ‌نام اقدام و برگ تردد الکترونیکی موقت دریافت کرده اند، می‌توانند از شنبه هفته آینده مذکور تا حداکثر 15 مهرماه با در دست داشتن برگ تردد موقت و کارت دانشجویی به خوابگاه‌های ثبت‌ نامی خود مراجعه کنند.

دانشجویانی که در این دوره زمانی به خوابگاه مراجعه نکنند، منصرف از خوابگاه شناخته شده و دانشجویان واجد شرایط دیگر جایگزین‌شان خواهند شد.

کد خبر 145933

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز