همشهری آنلاین: معاون هماهنگ کننده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء گفت: با حمایت از نهضت‌های آزادیبخش جهان از خارج از مرزها دفاع را آغاز می‌کنیم و به این دلیل آمریکا نمی‌تواند به ایران تعرض کند.

مراسم تجلیل از رزمندگان پیشکسوتان و خانواده‌های شهدا و جانبازان قرارگاه پدافند هوایی خاتم انبیاء امروز (سه شنبه) با حضور امیر صباحی فرد جانشین فرمانده قرارگاه، سردار منصوریان معاون هماهنگ کننده قرارگاه و نیز جمعی دیگر از فرماندهان قرارگاه پدافند هوایی خاتم انبیاء برگزار شد.

سردار منصوریان در این مراسم با بیان اینکه جنگ تحمیلی با آسیب‌ها و دستاوردهایی را برای ما داشت، گفت: جدا شدن شهدا از ما بزرگترین خسارت جنگ تحمیلی به ما بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، وی با بیان اینکه این جنگ هزار میلیارد دلار خسارات مالی نیز برای ما داشت تاکید کرد: اما دفاع مقدس دستاوردهای برای ما داشت که همه این خسارت‌ها را توجیه می‌کنند و آن این است که ما می‌توانیم امروز سربلند در جهان بایستیم و به پیش برویم.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه در خصوص دستاوردهای دفاع مقدس اظهار داشت: برگشتن به هویت اسلامی ایران، تعمیق دستاوردهای انقلاب، ایجاد فرهنگ مقاومت در همه نهضت‌های آزادی بخش و نهادینه کردن مقاومت از دستاوردهای دفاع مقدس است.

منصوریان ادامه داد: امروز همه مقاومت‌های که در جهان صورت می‌گیرد از دفاع و مقاومت 8 ساله ما نشات گرفته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دلیل اینکه آمریکا نمی‌تواند به ایران تعرض کند به خاطر این است که ما دفاع را از خارج مرزها شروع می‌کنیم و این امر با حمایت از نهضت‌های آزادی بخش صورت می‌گیرد.

در پایان این مراسم از پیشکسوتان، خانواده شهدا و جانبازان قرار گاه پدافند هوایی خاتم انبیاء تقدیر شد.

کد خبر 146825
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز