مینی کمپ دو روزه تیم ملی فوتبال ایران که به درخواست کارلوس کی‌روش از روز دوشنبه با حضور 28 بازیکن آغاز شده بود، ظهر دیروز به پایان رسید و بازیکنان در اختیار باشگاه‌ها قرار گرفتند.

فوتبال

در پایان این مینی‌کمپ، بازیکنان حاضر در اردو در قالب دو تیم نارنجی و آبی در دیداری درون تیمی به مصاف هم رفتند که در این دیدار تیم آبی با نتیجه 3-6 حریف خود را شکست داد. در ترکیب تیم آبی که بازیکنان امید و ذخیره حضور داشتند جواد کاظمیان (3 گل)، حسین بادامکی (2 گل) و احسان حاج‌صفی موفق به گلزنی شدند و گل‌های نارنجی را مجتبی جباری و میلاد میداوودی (2‌گل) به ثمر رساندند. در ترکیب تیم نارنجی سوشا مکانی، حمید علی عسگری، مازیار زارع، پژمان منتظری، مهرداد پولادی، آندرانیک تیموریان، علی کریمی (بختیار رحمانی)، مجتبی جباری، میلاد میداوودی، کریم انصاری فرد (غلامرضا رضایی) و آرش افشین بازی کردند. ترکیب تیم آبی هم متشکل از علیرضا حقیقی (حامد لک)، میلاد فخرالدینی، شجاع خلیل آزاد، علیرضا نورمحمدی (خسرو حیدری)، احسان حاج صفی، سامان آقازمانی، حسین بادامکی، محسن مسلمان، جواد کاظمیان، محمد نزهتی و ایمان موسوی بود. در پایان این مسابقه که نیمه اول آن 45 دقیقه و نیمه دوم 35 دقیقه بود، کی‌روش بازیکنان را جمع و نکاتی را به آنها گوشزد کرد.

مصدومیت 2 استقلالی

فرهاد مجیدی و حنیف عمران‌زاده2 ملی پوش استقلال در تمرین دیروز شرکت نکردند. به گفته یکی از پزشکان تیم ملی، مجیدی با کوفتگی مینیسک پا روبه‌روست و به همین دلیل به او استراحت داده شده تا این مصدومیت برطرف شود. البته باید جواب ام‌آر‌آی مجیدی بیاید تا تشخیص قطعی برای درمان او داده شود اما مشکل خاصی ندارد و می‌تواند استقلال را مقابل سایپا همراهی کند. عمران‌زاده هم با کشیدگی جزئی رباط داخلی روبه‌روست که ترجیح داده شد استراحت کند. او هم برای بازی لیگ استقلال مشکلی ندارد.

کی‌روش بعد از تمرین دیروز به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد. او درباره حضور بازیکنان جدید در این اردو گفت: «مهم‌ترین چیزی که برای ما وجود دارد کار گروهی است. در این اردو یک عده از بازیکنانی را که از قبل با من کار کرده‌اند در کنار 11 بازیکن امید که اضافه شدند دعوت کردم تا بتوانیم برای آینده آنها را آماده کنیم. همانطور که می‌دانید هدف ما آمادگی تیم بزرگسالان و امید است. ما از جوان‌ها دعوت کردیم تا با شرایط اردو آشنا شوند و همدیگر را بشناسیم و آنها هم مرا ببینند.»

سرمربی تیم ملی درباره‌ برخی بازیکنان که بابت عملکردشان در لیگ برتر مورد انتقاد قرار گرفته‌اند، تصریح کرد: «برای من مهم این نیست که چه بازیکنی خوب عمل کرده و چه بازیکنی بد؛ چون می‌دانم تمام کسانی که دعوت کردم خوب بودند. مهم این است که آنها مرا ببینند و استرس حضور در اردوی تیم ملی کاهش یابد تا در دفعات بعد بتوانند با آرامش بیشتری در تمرین حاضر شوند و همین روند ادامه یابد تا به بازیکنان باتجربه برسیم. من در تیم ملی به همه بازیکنان شانس می‌دهم.»

کی‌روش در پاسخ به این سؤال که برخی مربیان معتقدند بازیکنان آماده به اردوی تیم ملی دعوت نشده‌اند، تاکید کرد: «اگر کسی بازیکن مناسبی درنظر دارد می‌تواند به من زنگ بزند و نام او را بگوید. من نیازمند حمایت مربیان هستم و اگر بازیکنانی را می‌شناسند که می‌توانند به تیم ملی کمک کنند با من تماس بگیرند. هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.» کی‌روش اشاره‌ای هم به اردوی بعدی تیم ملی کرد: «در دوره بعدی شرایط متفاوت است زیرا برای بازی با بحرین بازیکنانی را دعوت می‌کنم که به هدف خودم برسم و بتوانند برابر بحرین به میدان بروند.»او در پاسخ به این سؤال که آیا برابر بحرین از مهاجمان سرعتی استفاده خواهد کرد، افزود: «من بازیکنی می‌خواهم که هم سرعتی و هم قدرتی بوده و از همه نظر آماده باشد. اگر بازیکنی را می‌شناسید که بسیار سرعتی است و می‌تواند به تیم ملی کمک کند به من معرفی کنید.»

کد خبر 146222
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز