پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: دیکتاتور سرنگون شده لیبی در تازه ترین نوار صوتی خود خواستار توقف بمباران سرت شده که تحلیلگران آن را نشانه دستگیری قریب الوقوع وی دانسته‌اند.

قذافی

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه العرب آنلاین در مطلبی با عنوان معمر قذافی در سرت است و دستگیری وی به زمان نیاز دارد آورده است: ناظران امور لیبی احتمال می‌دهند که سرهنگ مخلوع که دستگیری وی یکی از اهداف شورای انتقالی لیبی است در سرت پناه گرفته باشد، زیرا این شهر آخرین سنگری است که همچنان مقاومت می‌کند.

این پایگاه ذکر کرد: در پیام جدید معمر قذافی فراری که تلویزیون الرای آن را پخش کرد وی از دنیا خواسته است که مانع ادامه بمباران سرت در 360 کیلومتری طرابلس شود.

پایگاه مذکور افزود: قذافی در پیام تلویزیونی خود از وقایع سرت حرف زده و این موضوع سبب شده است که ناظران احتمال حضور وی در سرت را قوی تر بدانند.

در پیام قذافی آمده است: سرت را از دنیای خارج منزوی کرده اند تا هر جنایتی که خواستند علیه آن مرتکب شوند، اما دنیا نباید سرت را فراموش و باید به مسئولیت خود عمل کند و فورا برای توقف بمباران وارد عمل شود.

این پایگاه بیان کرد: ناظران بر این باورند که این پیام به مثابه ضجه های قذافی است که نشان می‌دهد وی خطر دستگیری را احساس کرده، زیرا همه راه‌ها سرت بسته شده و وی محاصره شده است.

کد خبر 145677
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز