یک روز پس از آنکه کارلوس کی‌روش به عملکرد فدراسیون فوتبال انتقاد کرد، روز گذشته پس از آخرین تمرین تیم ملی پیش از سفر به قطر مرد پرتغالی گفت که کلا آدم معترضی نیست.

کی روش

کی‌روش حرف‌هایی به زبان آورد که گویی بعد از انتقاد صریحش فدراسیون فوتبال از او خواسته که کمی ملایمت بیشتری به خرج دهد. کی‌روش گفت: «مصاحبه‌ای انجام دادم که برخی از آن سوء برداشت کردند. اگر به مصاحبه دقت کنید، من هرگز نگفتم که مسئولان فدراسیون با من همکاری نمی‌کنند بلکه گفته‌ام به‌رغم علاقه و تمام همکاری‌هایی که انجام می‌شود ما به همکاری بیشتری نیاز داریم که این همکاری و حمایت از تیم ملی می‌تواند معطوف به تماشاگران، اسپانسرهای مالی و سایر سازمان‌ها باشد.» این در حالی است که مرد پرتغالی در روزهای قبل نسبت به برخی بی‌نظمی‌ها در اردوی تیم ملی واکنش نشان داده و به فدراسیون ایراد گرفته بود.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: «از نظر من صعود ایران به جام جهانی اهمیت زیادی دارد. من از تمام تلاش‌هایی که فدراسیون برای حمایت از تیم ملی انجام داده قدردانی می‌کنم و معتقدم ما به تعامل و حمایت بیشتری به‌ویژه‌ خارج از فدراسیون نیاز داریم. تیم ملی بزرگسالان، تیم‌های جوانان، نوجوانان و... باید تمرینات بیشتر و اردوهای بیشتری داشته باشند. باید بازی‌های تدارکاتی خوب و مهمی را برگزار کنند تا بتوان در آینده از بازیکنان پایه برای تیم بزرگسالان استفاده کرد.» گفته می‌شود در تمرینات اخیر کی‌روش به خاطر کم بودن باد برخی از توپ ها، دیر رسیدن اتومبیلی که باید او را به هتل برمی‌گرداند و مواردی از این دست، خیلی ناراحت شده است.

تیم ملی به قطر رفت و فردا در دومین مسابقه خود در مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی مقابل قطر قرار می‌گیرد.

Carlos Queiroz profile

کی‌روش در این رابطه گفت: «بازی سختی در پیش رو خواهیم داشت، چرا که قطر تیم قدرتمندی است. این تیم از یکسری بازیکنان خارجی برزیلی و آرژانتینی بهره می‌برد که ملیتشان را تغییر داده‌اند. قطر بازیکنانی دارد که می‌توانند سرنوشت بازی را عوض کنند اما من به قدرت و توانایی‌های بازیکنان تیم ایران اطمینان کامل دارم. ما قاسم حدادی فر را به‌دلیل آسیب دیدگی از دست دادیم اما با 23 بازیکن به قطر می‌رویم.» او اضافه کرد: «این نخستین تجربه آسیایی من نیست. من با تیم‌های امارات و ژاپن در آسیا کار کرده‌ام و در آن زمان با تیم‌های حوزه خلیج‌فارس روبه‌رو می‌شدیم. همچنین زمانی که سرمربی تیم‌های ملی پرتغال و آفریقای جنوبی هم بودم با تیم‌های آسیایی و عربی بازی کردیم، بنابراین نسبت به آنها آشنایی کامل دارم.»

کی‌روش درباره تاثیر شرایط آب و هوایی قطر نیز گفت: «کاری نمی‌توان کرد. هوای گرم و مرطوب قطر کار را سخت می‌کند، تا جایی که بشود ما سعی می‌کنیم بلافاصله بعد از تمرینات به هتل بر گردیم. وضعیتی است که باید تحمل کنیم. »

کد خبر 144754

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز