گروه سیاسی: رئیس جمهوری گفت:دشمنان با فضاسازی و استفاده از عناصر زبون بلندگو به راه انداخته‌اند تا ملت ایران را نگران کنند و در سایه نگرانی خواسته‌های ناحق خود را به ملت ایران تحمیل نمایند.

محمود احمدی نژاد که جمعه شب[ششم بهمن] در مراسم عزاداری سالار و سرور شهیدان، حضرت امام حسین(ع) در مسجد ارک تهران حاضر شده بود، طی سخنانی، با بیان این که عاشورا مکتب زندگی است، اظهار داشت:همه زیبایی‌ها و خوبی‌های عالم در مکتب حسینی جمع شده و تنها راه رستگاری و نجات بشریت، مکتب امام حسین (ع) و عاشوراست.

وی با تاکید بر این که امام حسین(ع) کانون همه خوبی‌ها، عزت، سرافرازی، عشق به انسانها،کمال بشریت، عزت و کرامت انسانها تا آخرت است،گفت:امام حسین(ع) تبلور مظلومیت،انسان کامل و رحمت الهی برای همه عالم بشریت است.

احمدی نژاد اظهارداشت:امروز همه دشمنان انقلاب دست در دست هم می‌خواهند در مقابل ملت ایران بایستند، اما به لطف الهی و عنایت امام زمان(عج)این آرزو را که با جنگ روانی و شایعه منتشر می‌کنند به گور خواهند برد.

رئیس جمهوری با تاکید بر این که امروز کانون این جوشش، هدایت و بیداری در ایران عزیز است، گفت: دشمنان عاشورا، معنویت و خداپرستی همه به خیال خود بسیج شده‌اند تا نور الهی را خاموش کنند، اما غافل از آنکه هر کس در برابر این نور بایستد بدون تردید نابود خواهد شد.

احمدی نژاد با بیان این که امام خمینی(ره) آمد و انقلاب را بر پا کرد تا صف‌بندی‌ها مشخص شود، تصریح کرد:اکنون رهبر معظم انقلاب ستون خیمه ارزشها، حرکت حسینی و مکتب عاشوراست و در مقابل ایشان پشت در پشت قدرت‌طلبان صف کشیده اند.

رئیس جمهوری با بیان این که دشمنان ملت ایران آرزوهای پوشالی خود را به صورت یک جنگ روانی و تیر‌های زهرآگین شایعه به سمت انقلاب و ملت ایران نشانه رفته‌اند، گفت: چیزی جز شرمندگی و شکست نصیب دشمنان ملت ایران نخواهد شد.

احمدی نژاد در پایان تاکید کرد:با این عشق حسینی و دلهای پاک و ایستادگی، به فضل الهی به زودی شاهد سقوط رژیم صهیونیستی و اضمحلال آمریکا خواهیم بود.

کد خبر 14415

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز