گروه شهری: ناوگان حمل‌ونقل عمومی پایتخت با به کارگیری حداکثر ظرفیت خود در 3بخش مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی، نسبت به جابه جایی انبوه راهپیمایان روزه دار روز جهانی قدس اقدام کرد.

این در حالی است که مدیریت شهری برای برگزاری پرشکوه نماز عید سعید فطر نیز در تدارک است تا امکانات شهری در اختیار شهروندان باشد.معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اعلام این مطلب گفت: ناوگان حمل‌ونقل عمومی برای ماه مبارک رمضان تدابیر و تمهیدات ویژه‌ای را در 3 بخش، پیش‌بینی کرده بود که برنامه نخست آن در شب‌های قدر انجام و دومین برنامه در روز جهانی قدس به مورد اجرا گذاشته شد. سید جعفر تشکری هاشمی با اشاره به ظرفیت بالای مترو برای سرویس‌دهی به راهپیمایان، اظهار کرد: بسیاری از شهروندان از طریق خط 4 مترو که به میدان اصلی شهر منتهی می‌شود، در محل راهپیمایی حاضر شدند و تعداد قابل توجهی از شهروندان نیز از طریق خطوط یک و 2 مترو به جمع راهپیمایان پیوستند. معاون شهردار تهران تصریح کرد: شرکت واحد اتوبوسرانی نسبت به نقل و انتقال راهپیمایان از 44میدان و پایانه در چهار‌گوشه شهر به محل راهپیمایی در مرکز شهر اقدام کرد.

تشکری هاشمی درخصوص خدمات ناوگان تاکسیرانی در روز جهانی قدس گفت: 750دستگاه تاکسی ون در مبادی و میدان‌های اصلی شهر راهپیمایان را به محل برگزاری راهپیمایی منتقل کردند، ضمن اینکه تاکسی‌هایی نیز در 3محل برای افرادی که از خانواده‌های خود دور مانده و نیاز به کمک داشتند، درنظر گرفته شده بود.

کد خبر 144091
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز