پرسپولیس در اوج بحران باید فردا به مصاف صنعت نفت آبادان برود.

فوتبال

شاید دوری از حاشیه‌ها تیم سرخ پوش تهرانی را به روزهای خوبش بازگرداند ولی مصاحبه اخیر محمد مایلی کهن دوباره آرامش را از باشگاه پرسپولیس دور کرده است. حمید استیلی همچنان باید جدا از مسائل فنی، فشار حاشیه‌ها و اتفاقات بیرون از زمین را هم تحمل کند، به همین دلیل قابل پیش‌بینی بود که او مقابل اظهارات مایلی کهن سیاست سکوت در پیش بگیرد. از طرفی باشگاه پرسپولیس هم به استیلی تاکید کرده که جواب مصاحبه مایلی کهن را ندهد.

استیلی در مورد مصاحبه جنجالی مدیر فنی مستعفی فقط به گفتن این جمله اکتفا می‌کند: «مایلی کهن بزرگ پرسپولیس است و حرف‌های ایشان برای همه قابل احترام است. با توجه به اتفاق‌های رخ داده و توافقی که بین من و باشگاه انجام شده است، برای آرامش پرسپولیس پاسخی به اظهارات مایلی‌کهن نمی‌دهم.» استیلی به‌خوبی می‌داند جنگ رسانه‌ای با مایلی کهن به ضرر تیمش تمام خواهد شد و در آستانه بازی با صنعت نفت فقط روی بهبود شرایط تیمش تمرکز کرده است.

شاید برای خیلی‌ها این سؤال به‌وجود بیاید که آیا استیلی بعد از پشت سر گذاشتن 4 هفته سخت، از حضور در پرسپولیس پشیمان نیست.خودش اینگونه جواب می‌دهد: «پشیمان نیستم اما شرایط بسیار سخت است. امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند تا در هفته پنجم لیگ برتر به یک پیروزی شیرین دست پیدا کنیم.ما خوب نتیجه نگرفتیم که باعث شد فشار روانی بر تیم و بازیکنان زیاد شود ولی امیدواریم بازی آینده را با پیروزی پشت سر بگذاریم.»

او به شرایط صنعت نفت اشاره می‌کند: «نفت تیم قدرتمندی است که از کادر فنی خوبی بهره می‌برد. آنها فوتبال را با پوست و خون خود درک می‌کنند و با توجه به اینکه در بازی قبل پیروز شده‌اند از شرایط روحی و روانی بهتری سود می‌برند. بازی حساسی داریم ولی امیدوار به برد هستیم.»

به‌دنبال مهاجم

مصدومیت مهرداد اولادی، وحید هاشمیان و هادی نوروزی باعث شده تا استیلی درصدد آوردن یک مهاجم خارجی به تیمش باشد و بر همین اساس ابراهیم دیاکیته مهاجم فصل گذشته فولاد خوزستان با پرسپولیس تمرین می‌کند.در ضمن 2 بازیکن برزیلی دیگر هم در تمرین این تیم حضور دارند و استیلی در مورد وضعیت آنها می‌گوید: «این دو نفر بازیکنان بسیار خوبی هستند ولی از آن جایی که فقط تا نیم فصل فرصت داریم بازیکن جذب کنیم، اولویت اول ما جذب یک مهاجم سرزن است.» گفتنی است که استیلی هنوز در مورد دیاکیته نظر نهایی‌اش را نداده ولی می‌گویند این بازیکن نتوانسته نظر استیلی را جلب کند.

وضعیت مصدومان

دکتر چشمه سری، پزشک پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت مصدومان این تیم حرف می‌زند.او ابتدا در مورد شرایط هاشمیان می‌گوید: «با توجه به معاینه‌ای که از دست هاشمیان شد، تصمیم گرفتیم عکسبرداری از این بازیکن را به تعویق بیندازیم به همین دلیل عکسبرداری از دست هاشمیان به انتهای هفته موکول شد اما درصورتی که کادر فنی صلاح بداند با توجه به اینکه هاشمیان در تمرینات پرفشار حضور داشته، می‌تواند بازی کند.»او درباره عکسبرداری از پای نوروزی می‌گوید:« او را وارد فیزیوتراپی کرده‌ایم و سعی می‌کنیم نوروزی را بعد از بازی با ذوب‌آهن آماده کنیم، البته همه چیز بستگی به‌خودش دارد.»

چشمه‌سری درخصوص وضعیت اولادی که می‌گویند 2ماه باید از میادین دور باشد هم حرف می‌زند: «شرایط او خیلی بهتر از آن چیزی است که تصور می‌شد. اولادی روزانه 2 جلسه فیزیوتراپی انجام می‌دهد و باید حدود یک هفته دیگر مجددا معاینه شود تا شرایط او کاملا مشخص شود.» در این میان استیلی از وضعیت بدنی بازیکنان پرسپولیس راضی است. او در این مورد می‌گوید: «شرایط بدنی بازیکنان روز به روز بهتر می‌شود و نسبت به هفته‌های ابتدایی لیگ وضعیت بهتری داریم. پس از اردوی ترکیه بدن‌های بازیکنان کمی افت داشت ولی زمان برای بهبود وضعیت کافی نبود. اکنون که چند هفته از لیگ می‌گذرد شرایط بهتر شده است و با حضور گمالوویچ به‌عنوان بدنساز، شرایط بهتر هم خواهد شد.»

کد خبر 143807
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز