بازی سپاهان و استقلال در حالی برگزار شد که برخی شانس برد تیم اصفهانی را با توجه به شرایط میزبانی بیشتر می‌دانستند

فوتبال

اما این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. این در حالی بود که استقلال در غیاب نفراتی مثل خسرو حیدری، جاسم کرار، ولید علی، میلاد میداوودی و فریدون زندی، بازی بهتری را نسبت به سپاهان به نمایش گذاشت.

با این حال استقلالی‌ها چند موقعیت ایده‌آل را توسط آرش برهانی، مجتبی جباری و محسن یوسفی از دست دادند و اگر کم دقتی شاگردان پرویز مظلومی نبود، آبی‌ها از این بازی 3 امتیاز را می‌گرفتند.
با این حال اکثر بازیکنان، مربیان و مسئولان استقلال بعد از بازی با سپاهان با امیدواری زیادی در مورد فصلی که در پیش است، صحبت کرده‌اند.

امیدوار شدم

برهانی مقابل سپاهان دوندگی زیادی داشت و گل تساوی را وارد دروازه حریف کرد.او که از بازی تیمش کاملا راضی است در این مورد می‌گوید: «امیدوارم همیشه همین استقلالی باشیم که در اصفهان بودیم و فکر می‌کنم همه بهترین بازی هفته را تماشا کردند. بازی خوبی انجام دادیم و می‌توانستیم 3 امتیاز را بگیریم ولی اعتقاد دارم گل مفتی دریافت کردیم و موقعیت‌های زیادی را هم از دست دادیم. با این حال من به قهرمانی استقلال امیدوار شدم.»

برهانی در این دیدار چند بار تغییر پست داد و در لحظاتی از بازی سردرگم بود، او در این مورد می‌گوید: «هنگامی که مجیدی وارد زمین شد، به جناح چپ رفتم اما وقتی که گل را دریافت کردیم 2 مهاجمه شدیم و دیدید که در نهایت گل هم زدم. قبل از آن هم خوب بازی کرده بودم و خودم را در موقعیت قرار می‌دادم. در چندین نوبت هم بازیکنان را در موقعیت گل قرار دادم. خودم اعتقاد دارم به‌عنوان مهاجم نوک راحت‌‌تر کار می‌کنم ولی باز هم به‌نظر مربیان احترام می‌گذارم و هرجا بگویند بازی می‌کنم.»

ناراحتی رحمتی

یکی از اتفاقات حاشیه‌ای این دیدار شعارهای هواداران سپاهان علیه سید مهدی رحمتی بود. این موضوع با ناراحتی دروازه‌بان استقلال روبه‌رو شده و رحمتی در مورد اتفاقات ورزشگاه فولادشهر می‌گوید: «انسان‌ها باید قدرشناس یکدیگر باشند و به راحتی زحمات دیگران را از بین نبرند. احساس می‌کنم در خوشحالی 2 سال گذشته مردم اصفهان سهم کوچکی داشتم و مسئولان سپاهان می‌دانند با چه وضعیتی برای این تیم به میدان رفتم. کاش مردم اصفهان ندانسته در مورد من قضاوت نمی‌کردند و این همه بی‌احترامی نمی‌کردند. از اینکه مرا بی‌غیرت خطاب کردند، بیشتر از هر چیز ناراحت شدم و کاش حرمت مرا نگه می‌داشتند.»

کرار می‌آید

استقلال در حالی این هفته مقابل داماش گیلان قرار می‌گیرد که احتمال حضور حیدری در این دیدار وجود دارد.علی فتح‌الله‌زاده در این مورد می‌گوید: «نهایتا تا امروز مشکل حیدری حل می‌شود و ما از این بازیکن در دیدار با داماش استفاده می‌کنیم.»جاسم کرار مهاجم عراقی استقلال هم قرار است از امروز یا فردا در تمرینات تیمش شرکت کند.کرار در مورد وضعیتش می‌گوید: «منتظر بودم ویزای ورودم به ایران تمدید شود و دلیل اینکه تا الان تاخیر داشتم همین است. از طرفی می‌خواستم خانواده‌ام را هم به تهران بیاورم، برای همین منتظر ماندم تا کارهای مربوط به سفرم هرچه زودتر انجام بشود. به احتمال فراوان امروز یا فردا در تمرین استقلال حاضر خواهم شد.»

به‌نظر می‌رسد استقلال با شرایط مناسب‌تری به مصاف داماش گیلان برود چرا که در این دیدار میزبان است و از حمایت هوادارانش برخوردار خواهد بود. در آستانه این دیدار همچنین اعلام شد که کارت بازی ولید علی هافبک کویتی هم صادر شده است. در ضمن احتمال قرار گرفتن نام زندی در فهرست 18 نفره قرار دارد. در این میان فقط مصدومیت آندرانیک تیموریان باعث نگرانی کادر فنی استقلال شده و گفته می‌شود آندو احتمالا این بازی را از دست خواهد داد.

کد خبر 142268
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز