همشهری آنلاین: 190 نفر از نمایندگان با صدور بیانیه‌ای درباره انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی ضمن استقبال از منشور جامعتین و با تقدیر از مواضع آیت‌الله مهدوی کنی از همه جریان‌های اصولگرایی خواستند که ضمن عدم سهم‌خواهی، در جریان وحدت اصولگرایان اخلال ایجاد ننمایند.

"حسین سبحانی نیا" عضو هیئت رئیسه مجلس در پایان جلسه علنی امروز -سه شنبه ۱۱ مردادماه - نهادقانونگذاری کشور بیانیه ۱۹۰ نفر از نمایندگان را درخصوص انتخابات مجلس نهم قرائت کرد.

متن کامل این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمین الرحیم

ملت شریف ایران در سال انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی قرار داریم و براساس رهنمودهای معمار کبیر انقلاب اسلامی و بیانات رهبر عظیم القدرمان وظیفه ای همگانی است که در نظام مردم سالارانه کنونی با فراهم آوردن مشارکت حداکثری و رقابتی مجلسی توانمند، کارآمد و درخور شان نظام جمهوری اسلامی ایران تشکیل شود. بی تردید جهت نیل به این هدف وحدت در بین اصولگرایان یک مولفه قابل توجه و مورد نظر همه دلسوزان و بزرگان کشور می باشد. به همین منظور دو تشکل ریشه دار، محوری و قابل تکریم روحانی یعنی جامعه مدرسین و جامعه روحانیت مبارز وارد عرصه شده و منشور عالمانه و دست یافتنی را تدوین کردند و شخصیت ارزنده انقلاب و نظام فقیه فرزانه ریاست محترم مجلس خبرگان رهبری حضرت آیت الله مهدوی کنی را با هوشمندی و درایت محوریت وحدت اصولگرایان را در این مقطع حساس بر عهده گرفتند.

ما نمایندگان مجلس هشتم شورای اسلامی ضمن استقبال از منشور جامعتین و با تشکر از حضرت آیت الله مهدوی کنی و تقدیر از مواضع دلسوزانه، حکیمانه و وحدت بخش معظم له از همه آنها و جریانات و طیف های اصولگرایی می خواهیم ضمن عدم سهم خواهی، آینده نگری و دوراندیشی از سازوکار طراحی شده توسط جامعتین حمایت کنند و در جریان وحدت اصولگرایان اخلال ایجاد ننمایند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

 

کد خبر 142031
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز