همشهری آنلاین: وزیر اطلاعات گفت: دانشجویی که روز گذشته در تهران ترور شد شخصیت هسته ای نبود.

حجت الاسلام حیدر مصلحی در حاشیه جلسه دیشب هیئت دولت در جمع خبرنگاران افزود: این ترور کوری بود که در حال بررسی آن هستیم و هنوز به نتیجه ای نرسیده ایم.

وی اضافه کرد: رضائی نژاد شخصیت هسته ای نبود و نباید بی جهت فضارا خاص جلوه داد.

وزیر اطلاعات با تاکید براینکه این ترور نقاط مبهم و کوری دارد که روشن نیست افزود: نحوه ترور سرویس های جاسوسی نشانه هایی دارد این مورد هنوز برای ما روشن نشده است تا بتوانیم نظر قطعی بدهیم.

وی تصریح کرد: اینکه پشت این ترور عوامل سرویس های جاسوسی بوده اند یا خیر هنوز به نتیجه نرسیده ایم و هر زمان به نتیجه رسیدیم اعلام خواهیم کرد.

گفتنی است شهید رضایی نژاد دانشجوی دکتری دانشگاه خواجه نصیر تهران شب گذشته در خیابان بنی هاشم تهران به ضرب گلوله به شهادت رسید.

وزیر اطلاعات همچنین با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران ضربه های سخت و پی درپی در منطقه غرب کشور به گروهک تروریستی پژاک وارد کرده است اظهار داشت: این گروهک ازجانب غرب حمایت می شود و کشوری که مسئول پژاک در آنجا ساکن است باید پاسخگو باشد.

وی اضافه کرد: البته آنان در این زمینه در خواست اسناد کرده اند که ما در اختیارشان گذاشته ایم.

مصلحی افزود: طبیعی است این گروهک که ضربات شدیدی خورده است اقدامات ایذایی و متقابلی صورت دهد اما آنها نمی توانند فعالیت گسترده ای کنند.

گفتنی است در ادامه عملیات تعقیب و مقابله با گروهک ‏تروریستی پژاک در شمال غرب کشور و در پی برخورد خودروی حامل تعدادی از رزمندگان اسلام با مین، سرهنگ پاسدار عاصمی ‏و چند تن دیگر از پاسداران انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند. ‏

 

کد خبر 141244
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز