یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: سیاستمداران و فعالان عراقی، با شرکت در همایش مرکز توسعه رسانه‌ای عراق، بر ضرورت بازگرداندن زمین‌های اردوگاه اشرف به صاحبان اصلی آن یعنی کشاورزان، تاکید کردند.

به گزارش پخش اخبار چند رسانه‌ای واحد مرکزی خبر، عدنان السراج رئیس مرکز توسعه رسانه‌ای عراق در گفتگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: مرکز توسعه رسانه‌ای عراق این نشست را به منظور آگاه سازی افکار عمومی از روش‌های پست و پلید گروهک تروریستی منافقین در چپاول زمین‌های عراق و تعدی به حقوق عراقی‌ها، و همچنین ضربه زدن به آینده عراق، برگزار کرده است.

خبرنگار العالم در بغداد گزارش داد، سیاستمداران عراقی دراین نشست بر عزم عراق با اتفاق نظر ملی برای بیرون راندن همه سازمان‌ها و گروه‌های تروریستی از خاک این کشور، از جمله گروهک تروریستی منافقین، پژاک و پ ک ک، که از نظر عراق و جامعه بین‌المللی در فهرست گروه‌های تروریستی قرار دارند، تاکید کردند.

جمعه العطوانی عضو ائتلاف ملی عراق نیز در مصاحبه با خبرنگار العالم اظهار داشت: سیاستمداران عراقی بر اخراج گروهک تروریستی منافقین، و همه گروه‌های تروریستی، از جمله پژاک و پ ک ک از خاک عراق اصرار و اتفاق نظر دارند؛ زیرا حضور این گروه‌ها در خاک عراق برخلاف قانون اساسی است، و حقوق بشر را به شدت نقض می‌کنند.

العطوانی تاکید کرد: گروهک تروریستی منافقین باید از عراق اخراج شود، زیرا حضور آن در خاک عراق برخلاف قانون اساسی است.

وی افزود: گروهک تروریستی منافقین فرزندان ملت عراق را به قتل رسانده است.

عادل المانع سردبیر روزنامه السیاسه عراق نیز به خبرنگار العالم گفت: نه تنها دولت عراق بلکه شهروندان عراقی و همه کسانی که از گروهک تروریستی منافقین آسیب دیده‌اند، حق دارند به منظور اخراج این گروهک تروریستی از عراق به دستگاه قضایی شکایت کنند.

کد خبر 143123
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز