سه‌شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۷
۰ نفر

پرویز سروری : نزدیک به 23 سال از سالگرد لشکرکشی گروهک تروریستی منافقین در عملیات مرصاد علیه ایران می‌گذرد.

شکست مفتضحانه منافقین در عملیات مرصاد ناشی از عمق فریب‌خوردگی آنان از رژیم صدام و کشورهای غربی حامی وی در آن سال‌ها بود. تشکیلات منافقین طی این سال‌ها با حمایت کشورهای غربی از یک سو و فشار افکار عمومی از سوی دیگر فراز و فرودهای زیادی داشته است. نوع برخورد غرب با سازمان منافقین تابلوی تمام‌نمایی از گفتمان نظام سلطه است. حمایت آمریکا از گروهک تروریستی منافقین مستقر در اردوگاه اشرف عراق نشانگر دروغ بودن شعارها و سیاست‌های واشنگتن است.

منافقین 14هزار نفر از ملت ما را به شهادت رسانده‌اند و اسناد، فیلم‌ها، مصاحبه‌ها و بیانیه‌های مشخصی از تعدیات آنها وجود دارد. خود آنها به‌صورت صریح اعلام کرده‌اند که در این ترورها و انفجارها نقش مستقیم یا مباشر داشته‌اند و به آن نیز افتخار می‌کنند. ملت عراق خاطرات تلخی از جنایت‌ها و ترورهای منافقین در زمان صدام دارند.

قتل‌های دسته جمعی که توسط منافقین از مردم عراق در انتفاضه زمان حمله آمریکا انجام شد برای مردم عراق مشهود است و تنفری که ملت عراق از منافقین دارند شاید بیشتر از مردم ما باشد. 2 ملت تنفر عمیقی از جریان تروریستی منافقین دارند ولی امروز آمریکایی‌ها با اینکه تحت فشار افکار بین‌المللی قرار دارند سعی می‌کنند همچنان از منافقین در جهت رسیدن به اهداف پلید خود استفاده کنند و از این‌رو تلاش دارند تا کشور دیگری را برای جای دادن منافقین جایگزین عراق کنند؛ چراکه می‌دانند دولت جدید عراق جایگاه امنی برای این گروهک باقی نمی‌گذارد.

*رئیس کمیته امنیت داخلی مجلس

 

کد خبر 141423
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز