شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: چهار عضو گروهک تروریستی جندالله قبل از هر اقدام خرابکارانه‌ای با اشراف اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش مهر، به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان به دنبال کسب اطلاعات و اخباری در خصوص برخی تحرکات و اقدامات گروهک تروریستی جند الشیطان در لیالی قدر و راهپیمایی روز قدس و عید سعید فطر، اقدامات ویژه اطلاعاتی را در دستور کار خود قرار دادند.

 سرهنگ مسعود حیدری، رئیس پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به حساسیت این موضوع و به منظور جلوگیری از هر گونه اقدام خرابکارانه، مراتب هوشیاری ضمن اینکه به ماموران امنیتی و انتظامی استان ابلاغ شد به استان‌های همجوار نیز اطلاع رسانی شد تا با اجرای طرح‌های ویژه انتظامی و هوشیاری کامل تحرکات این گروهک را تحت کنترل قرار دهند.

 وی گفت: با اشراف اطلاعاتی ماموران 30 مرداد ماه سال جاری سه نفر از اعضا این گروهک در حالی که قصد عزیمت به استان کرمان را داشتند با همکاری ماموران انتظامی این استان به همراه مقادیری مواد منفجره و سلاح و مهمات دستگیر شدند.

 وی افزود: به دنبال دستگیری این سه تروریست و با اعترافات صریح آنها ماموران پلیس امنیت عمومی موفق شدند محل اختفاء مقادیر زیادی سلاح  مهمات و مواد منفجره را در یکی از روستاهای شهرستان خاش شناسایی کنند و سوم شهریور ماه سال جاری در یک عملیات مشترک با اداره اطلاعات و با همکاری پلیس آگاهی و یگان امداد آن شهرستان یکی دیگر از اعضا این گروهک را دستگیر کنند.

 حیدری بیان داشت: در این عملیات شش قبضه سلاح کلت کمری، چهار قبضه نارنجک صوتی به همراه مهمات و مقادیری مواد منفجره از جمله چاشنی و فتیله انفجاری، تی ان تی و دیگر تجهیزات انفجاری کشف و ضبط شد.

کد خبر 144172
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز