شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۴
۰ نفر

گروه حوادث: پسر جوان وقتی دید دختر مورد علاقه‌‌اش دیگر حاضر نیست به دوستی با او ادامه دهد، نقشه انتقام از او را طرح کرد.

 چند روز پیش دختر جوانی نزد ماموران پلیس اصفهان رفت و مدعی شد که فرد ناشناسی در یکی از شبکه‌های اجتماعی اینترنتی، صفحه‌ای به اسم او باز کرده و همه عکس‌های شخصی وی را در این صفحه قرار داده‌است. دختر جوان مدعی شد: روز گذشته وقتی یکی از دوستانم با من تماس گرفت و گفت که چرا عکس‌های شخصی‌ام را در اینترنت منتشر کرده‌ام؟

حسابی شوکه شدم و برای بررسی ماجرا وارد اینترنت شدم. آنجا بود که متوجه شدم فرد ناشناسی در یکی از شبکه‌های اجتماعی صفحه‌ای به اسم من باز کرده و عکس‌های خصوصی مرا در آنجا قرار داده است. همین مسئله هم باعث شد که آبرویم نزد دوستان و آشنایانم برود و افراد زیادی با در اختیار داشتن عکس‌ها و اطلاعات شخصی‌ام برایم ایجاد مزاحمت کنند تا جایی که دیگر تحمل این مزاحمت‌ها را نداشتم و تصمیم گرفتم ماجرا را به پلیس اطلاع دهم.

با شکایت دختر جوان، رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران پلیس فتای اصفهان قرار گرفت و تحقیقات برای شناسایی متهم آغاز شد. ماموران که مطمئن بودند فرد ناشناس از قبل دختر جوان را می‌شناخته و قصد داشته با این کار از او انتقام بگیرد، به پرس‌وجو از شاکی پرداختند و با انجام بررسی‌های اطلاعاتی به پسر جوانی به نام افشین رسیدند که از مدتی قبل با شاکی آشنا بود.

وقتی مشخص شد که انتشار عکس‌های خصوصی دختر جوان در اینترنت از سوی این فرد صورت گرفته، دستور بازداشت او صادر شد و ماموران با شناسایی محل زندگی وی در اصفهان، او را دستگیر کردند.افشین بعد از انتقال به اداره آگاهی در بازجویی‌ها گفت: از مدتی قبل شاکی را می‌شناختم و به او علاقه داشتم اما یک روز او گفت که دیگر حاضر نیست مرا ببیند و جواب تلفن‌هایم را بدهد.

تصمیم ناگهانی دختر جوان باعث شد که از او کینه به دل بگیرم و به فکر انتقام‌جویی بیفتم. من که از قبل تعدادی از عکس‌های شخصی و خانوادگی او را در اختیار داشتم، در یکی از شبکه‌های اجتماعی، صفحه‌ای به اسم او باز کردم و همه عکس‌ها و اطلاعات شخصی او را در این صفحه قرار دادم اما تصور نمی‌کردم این کارم باعث دستگیری‌ام شود. سرهنگ خسروی، رئیس پلیس فتای استان اصفهان، با بیان این خبر به همشهری گفت: بعد از اعترافات متهم، پرونده‌ای در این زمینه تشکیل و برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

کد خبر 141062

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز