همشهری آنلاین: سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان گفت: از جمهوری اسلامی ایران به خاطر تمامی کمک‌ها به لبنان و فلسطین از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون تقدیر و تشکر می‌کنم.

دیدار گروه دوستی پارلمانی ایران با سید حسن نصرالله

به گزارش ایرنا از بیروت، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان،  از گروه دوستی پارلمانی ایران به ریاست محمد رضا باهنر نایب رییس مجلس شورای اسلامی در لبنان استقبال کرد.

در این دیدار درباره آخرین تحولات سیاسی در لبنان، منطقه و زمینه‌های همکاری میان تهران و بیروت بحث و گفت وگو شد و گروه پارلمانی ایران دستاوردهای مقاومت به خصوص در جنگ 33 روزه را ستود.

گروه دوستی پارلمانی ایران تاکنون با مقامات سیاسی از جمله میشل سلیمان رییس جمهوری، نبیه بری  رییس مجلس و نجیب  میقاتی  نخست وزیر لبنان دیدار و گفت وگو کرده است.

از سوی دیگر همزمان با بازدید روز پنجشنبه هیات ایرانی از مرزهای جنوبی لبنان، این منطقه شاهد برخی تحرکات نظامیان رژیم صهیونیستی بود.

این گروه به نماد شهید چمران در منطقه 'صف الهوا' و مجسمه شهدای مقاومت که در خلال جنگ 33 روزه در بنت جبیل و عیناتا شهید شدند، ادای احترام و از پارک ایران در منطقه مرزی مارون الرأس دیدن کردند.

همزمان با این بازدید، حدود 20 کماندوی رژیم صهیونیستی از پایگاه این رژیم در رویسة العلم مشرف بر مناطق آزاد شده، عبور کرده و بدون گذر از مرز، بیش از یک ساعت مشغول بررسی منطقه شدند.

همزمان با این اقدام نظامیان صهیونیست، هواپیماهای بدون سرنشین این رژیم نیز به مدت دو ساعت بر فراز آسمان منطقه مزارع شبعا و روستاهای العرقوب به پرواز درآمدند.

کد خبر 140914
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز