همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی سپاه درپی هلاکت دهها تن از اشرار و تروریست‌های گروهک پژاک در مناطق مرزی شمال غرب کشور گفت: رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه، برای تامین امنیت پایدار و مقابله با عوامل ناامنی، با اشرار و تروریست های گروهک موسوم به پژاک درگیر شدند و در روزهای اخیر ضربات مهلکی به آنان وارد کردند.

سپاه پاسداران

به گزارش واحد مرکزی خبر، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاک پور افزود: فعالیت‌های تروریستی در مناطق کردنشین همواره مورد توجه گروهک‌های ضد انقلاب، تروریستی و مورد حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده و اینگونه اقدامات ناامن کننده باعث کندی روند توسعه و پیشرفت منطقه و خدمات رسانی به مردم شده است.

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دفاع از امنیت و آرامش مردم مناطق کردنشین را وظیفه خطیر خود می‌داند تصریح کرد:‌ رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) با شجاعت وصف ناپذیر بسیجیان دلاور کرد و بومی، عملیات بازدارنده خود را برابر تجاوز و جنایت آفرینی عوامل گروهک تروریستی پژاک که با اشغال بخش‌هایی ازمناطق مرزی در شمال غرب کشور علیه ملت ما توطئه می‌کنند و امنیت مردم را به مخاطره می‌اندازند با قاطعیت برخورد می‌کنند و ضمن انهدام مقرهای آنان تاکنون ده‌ها تن از آنها را به هلاکت رسانده و یا زخمی و اسیر کرده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با تاکید بر ادامه عملیات تعقیب و مجازات تروریست‌ها، کنترل مناطق همجوار با مرزهای جمهوری اسلامی ایران ازجانب دولت عراق و مقامات اقلیم کردستان را ضروری خواند و اظهارداشت: حضور گروهک‌های تروریستی در مناطق مرزی، تهدیدی جدی برای هر دو کشور به شمار می‌رود و ضررهای امنیتی و اقتصادی برای ساکنان آن به وجود می‌آورد.

وی گفت: ‌ما ضمن هشدار به فاصله گرفتن بقایای این گروهک از مرزهای جمهوری اسلامی، آمادگی خود را برای پذیرش افراد پشیمان اعلام می کنیم.

سردار پاکپور ابراز امیدواری کرد: دولت عراق و اقلیم کردستان با جدیت بیشتر از ادامه حضور و فعالیت‌های اعضای گروهک تروریستی پژاک در مناطق کردنشین و هم مرز با جمهوری اسلامی ایران ممانعت کنند و با اتکا به بسترهای تعامل و همکاری دو کشور، منطقه را از لوث وجود گروهک‌های تروریستی و عوامل پلید و جنایتکار وابسته به استکبار جهانی پاک کنند.

کد خبر 140654
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز